Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@11:05:24 GMT

تداوم بارش باران در کشور/ بارش برف در ۴ استان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۵۷۱

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفه در گفت‌وگویی، اظهار کرد: بنا به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز (پنجشنبه) ۳۰ فروردین ماه در برخی از مناطق استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان جنوبی و ساعات بعد از ظهر نواحی شمالی استان‌های آذربایجان غربی  و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که امروز در نیمه غربی کشور افزایش دما رخ می‌دهد، گفت‌: از بعد از ظهر امروز تا اواسط وقت روز جمعه (۳۱ فروردین ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر دما حدود هشت تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد و در برخی از نقاط سواحل غربی خزر و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با بیان این که فردا در نیمه شرقی کشور آسمان صاف خواهد بود، از افزایش نسبی دما در این منطقه خبر داد و گفت‌: فردا در ساعات بعد از شهر در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی و وزش باد رخ می‌دهد که در استان‌های کردستان، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و تهران همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

به گفته وظیفه، (شنبه اول اردیبهشت ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های خوزستان، چهارمحال‌بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و غرب فارس، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال اصفهان و یزد ابرناکی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: در روز شنبه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه به همراه وزش باد شدید، پدیده گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که در روز شنبه با نفوذ هوای خنک به استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های گیلان و مازندران رخ خواهد داد، گفت‌: در همین روز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان شرایط جوی تهران را پیش‌بینی کرد و گفت‌: آسمان تهران فردا (جمعه ۳۱ فروردین ماه) صاف در بعد از ظهر نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۲ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز شنبه کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای تهران در روز شنبه ۲۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد