Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  بر اهتمام دستگاه قضایی استان برای رسیدگی به پرونده‌های متشکله با ادعای ایراد صدمه بدنی عمدی ناشی از تصادفات رانندگی در دادسرای استان تاکید کرد و  گفت: در این زمینه طی روز گذشته اعضای یک باند سازمان یافته تصادفات ساختگی در اسلام آباد غرب شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: متهم اصلی این پرونده با شناسایی جوانان بیکار و نیازمند سطح شهرستان و دادن وعده دریافت مبالغ کلان، آنها را اغفال و با مشارکت شخصی ملقب به "دکتر" در اقدامی وحشیانه آنان را مجروح و مضروب کرده و سپس به سرصحنه تصادفات ساختگی می برد.

دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: اعضای این باند تاکنون با انجام تصادفات ساختگی موفق شده بودند مبالغ کلانی را ازشرکت های بیمه استان کلاهبرداری کنند. البته این باند در اکثر پرونده های ساختگی با هوشیاری دستگاه قضایی ناکام مانده بودند.

صادقی با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده سابقه محکومیت قضایی دارد، عنوان کرد: همچنین در این باند چهار نفر به عنوان شاکی برای پرونده های ساختگی فعالیت می کردند.

وی با اشاره به دستگیری یکی از اعضای این باند در مرکز کشور، عنوان کرد: تحقیقات از متهم برای دستیابی به سایر پرونده‌ها و شرکای جرم در دست بررسی است.

 

انتهای  پیام/ز

 

تصادفات ساختگی در اسلام آباد غرب شناسایی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن

علیرضا نژاد مقدم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن گفت: از برخی واحد‌های فروشگاهی مرغ، گوشت، میوه، نانوایی، قنادی و رستوران بین راهی در این شهرستان بازدید گردید که ۴ واحد متخلف شناسایی شده و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن در پایان ضمن هشدار به واحد‌های صنفی که قوانین صنفی را رعایت نمی‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد