Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@03:48:04 GMT

مراسم گرامیداشت ۷ شهید پایگاه هوایی تی‌-۴ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۶۷۲

رویداد۲۴-مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در فروردین ماه ۹۷ در سوریه به شهادت رسیدند دقایقی پیش در تهران آغاز شد.مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در فروردین ماه ۹۷ در سوریه به شهادت رسیدند دقایقی پیش در تهران آغاز شد.

در این مراسم خانواده شهیدان مهدی دهقان، حجت‌الله نوچمنی، سید عمار موسوی، محمدمهدی لطفی نیاسر، حامد رضایی، مرتضی بصیرپور و اکبر زوار جنتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی ازمقامات لشکری ازجمله سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه و حجت الاسلام والمسلمین مرادی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه نیز در این مراسم حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه سخنران این مراسم خواهد بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ‌مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 12:20 امروز (یکشنبه) در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و سایپا، چادرملوی اردکان، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از لیگ دسته اول در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

ادامه دارد ...

 

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • آغاز مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • پاکبانان میبدی بر سر سفره ی ضیافت هادی در میبد
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • ️آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • تحویل سال نو در اماکن تاریخی برگزار نمی‌شود