Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:35:49 GMT

برگزاری جشن های شعبانیه در۸۰ مسجد شهری و روستایی صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۷۹۰

برگزاری جشن های شعبانیه در۸۰ مسجد شهری و روستایی صومعه سرا

صومعه سرا- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در بیش از ۸۰ مسجد حوزه شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.

رحمت آذرافروز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته جشن های بسیاری برای اعیاد مبارک ماه شعبان در سطح مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان صومعه سرا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی در این ایام به ویژه نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشیریت برگزار می شود، افزود: بیش از ۸۰ مسجد شهرستان صومعه سرا در حوزه شهری و روستایی اقدام به برگزاری جشن های شعبانیه می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان ۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شده اند، گفت: برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس و مساجد شهرستان توسط ائمه جماعات، روحانیون مستقر، بومی و طرح هجرت نیز از برنامه های دیگر این ایام است.

وی به برگزاری جشن اعیاد پیش رو به ویژه نیمه شعبان در ۳۰ هیئت مذهبی شهرستان صومعه سرا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۰ مداح نیز در طول این ایام به مساجد اعزام می شوند.

به گفته این مسئول برپایی ایستگاه صلواتی، آذین بندی شهر، ارسال پیامک تبریک به صورت انبوه، مسابقات فرهنگی، مناجات و دعاخوانی نیز از دیگر برنامه های این روزها در سطح شهرستان صومعه سرا خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، مجتبی بهادری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی افزود: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵۴۶۵ مشترک رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال کرده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

بهادری با بیان اینکه نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر به‌سزایی دارد.

وی گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته به صورت رایگان انجام داده است.

کد خبر 747609

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل