Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:02:07 GMT

جاده هراز فردا یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۳۰۴۱

جاده هراز فردا یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: هراز فردا یکطرفه می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی در مورد محدودیت های ترافیکی پایان هفته، از یکطرفه شدن محور هراز در روز جمعه خبر داد و اظهار کرد:  محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری از ظهر چهارشنبه در محورهای مازندران اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: تردد تریلی‌ از محور هراز همچنان ممنوع بوده و در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم تردد خودروها، محدودیت یکطرفه اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به بارش برف طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب و آب شدن برف در سطح محورهای کوهستانی استان و انجام عملیات نمک ‌پاشی لغزندگی و یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است، بر بستن کمربند ایمنی تمامی سرنشینان خودروها به جهت تامین سلامت افراد و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی جاده هراز ترافیک راهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کندوان یکطرفه شد

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران از انسداد و یکطرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

او افزود: محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا ۱۲ شب مسدود و تردد از هراز و سوادکوه ممکن است.

سرهنگ جهان تاب درباره وضعیت ترافیک گفت: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزار چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان هم سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از نظر وضعیت جوی نیز شاهد بارش پراکنده باران در برخی نواحی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند