Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: با رد طرح یک طرفه شدن خیابان های مرکزی شهر خلخال از سوی کمیته فنی استان اردبیل این طرح قابلیت اجرایی نداشته و اجرا نخواهد شد.

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: با توجه به اینکه اجرای هرگونه طرح های ترافیکی نیاز به تایید در شورای ترافیک استان اردبیل دارد، با مخالفت اعضای کمیته فنی استان و ایراداتی که از سوی این کمیته به این طرح اعلام شده اجرای طرح یک طرفه شدن خیابان های مرکزی شهر فاقد پشتیبان فنی و کارشناسی بوده و بنابراین اجرای آن ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: کلیات طرح یک طرفه کردن خیابان های مرکزی شهر از سوی شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر در جلسه قبلی شورای ترافیک این شهرستان پیشنهاد و به اصرار اعضای شورای اسلامی شهر مورد تایید اعضای این شورا قرار گرفته بود.
وی مدیران دستگاه های اجرایی را به پرهیز از ارائه هرگونه طرح های فاقد پشتیبان کارشناسی و مالی و دوری مسئولان از هرگونه حاشیه سازی برای اجرای طرح های عمرانی فراخواند.
وی اظهار کرد: ارائه طرح های غیرکارشناسی و عقب نشینی از طرح توسط مسئولان برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان تنها زیر سوال بردن جایگاه حاکمیتی است.
رییس شورای ترافیک خلخال پیشنهاد نصب علایم راهنمایی و رانندگی و یا محدودیت موردی تردد خودروها در معابر عمومی را از وظایف ذاتی پلیس راهور ذکر کرد و افزود: اجرای این گونه کارها نیازی به طرح در جلسات شورای ترافیک از سوی شهرداری های شهرهای مختلف شهرستان ندارد.
وی اظهار کرد: به نظر می رسد به جای پرداختن به طرح های موردی شهرداری خلخال نسبت به آماده کردن و اجرای طرح جامع ترافیکی این شهر برای حل مشکل همیشگی ترافیک و روان سازی مسیرهای پرتردد اقدام کند.
وی گفت: با تکمیل عملیات اجرایی پل اللرباغی خلخال و زمینه سازی برای هدایت عبور و مرور از روی این پل در بخش جنوب غربی شهر بخش مهمی از مشکل ترافیک موجود در خیابان های منتهی به جاده جدید خلخال به اردبیل با هدایت خودروهای سنگین به این مسیر و نیز مشکل دسترسی به آرامستان شهر در روزهای پنجشنبه برای همیشه برطرف خواهد شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي ترافيك خلخال بابايي فرماندار خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک