Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر با اکثریت آرا به طرح مطالعه و سرمایه‌گذاری در اجرای مسیر سلامت و ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری رای مثبت دادند. 

به گزارش ایسنا، علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این پیشنهاد شهرداری در قالب جذب سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده برای انجام کارهای مطالعاتی و طراحی مناسب در اجرای مسیر سلامت با رویکرد دوچرخه‌سواری است که البته در مرحله اجرا شورای شهر در مورد جزئیات آن بحث و بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر تنها به فراخوان جذب سرمایه‌گذار و انجام کارهای مطالعاتی رای دادند تا در این مطالعات مسیرها و شرایطی که برای اجرای پروژه مورد توجه قرار می‌گیرد شرایط آن مورد توجه باشد.
 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قطعا اجرای مسیر سلامت با مشارکت سرمایه‌گذاری توانمند با هدف توسعه و ترویج دوچرخه‌سواری زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا در بهترین شرایط مردم از این وسیله نقلیه سالم برای محیط زیست و کم‌حجم برای روان‌سازی ترافیک استفاده کنند.
 
پوستی بیان کرد: بعد از مطالعات دقیق شرایط مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد که در شرایط آب و هوایی اردبیل و محیط شهری آن آیا امکان دوچرخه‌سواری و احداث ایستگاه‌ها برای این کار وجود دارد یا نه.
 
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی که شهر اردبیل با پیچیدگی ترافیکی و ترددی روبروست اهالی اردبیل به راحتی می‌توانند از طریق ایستگاه‌هایی که برای تحویل و نگهداری دوچرخه ایجاد می‌شود در مسیرهای مختلف کارهای خود را به وسیله دوچرخه انجام داده و شرایط مناسب زیست محیطی و آلایندگی کمتر نیز فراهم می‌آید.
 
رئیس شورای شهر اردبیل در بیست و چهارمین جلسه شورای پنجم شهر اردبیل همچنین با تبریک حلول شعبان و اعیاد شعبانیه، روز ارتش، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و میلاد ابوالفضل‌العباس روز جانباز خاطرنشان کرد: در آستانه ماه رمضان قطعا از فیوضات این ایام پر از خیر و برکت مردم ما بهره‌مند خواهند شد. در این جلسه علاوه بر تصویب پیشنهاد شهرداری در انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای مطالعه و احداث مسیر سلامت چند مورد نامه شهرداری در ارائه تخفیف در عوارض و پروانه‌های ساختمانی برای گروه‌های آسیب‌پذیر مطرح و به تائید اعضای شورای شهر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری