Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:06:16 GMT

راه‌اندازی هنرستان سما واحد سیرجان از مهر 97

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۳۵۶۹

راه‌اندازی هنرستان سما واحد سیرجان از مهر 97

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان از راه‌اندازی هنرستان سما از مهر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی یعقوبی پور در جلسه معرفی مشاغل و هفته مشاغل ویژه مدیران مدارس دبیرستان‌های سیرجان که با حضور رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: «واحد سیرجان مجموعه‌ای علمی است که حاصل 30 سال زحمت مدیران و کسانی است که برای فرزندان این خطه از میهن عزیزمان تلاش کرده‌اند و اطمینان خاطری برای تحصیل فرزندان این منطقه بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «امکانات مناسبی در این مجموعه جمع‌آوری شده که بیشتر آن از شهریه دانشجویان در سال‌های گذشته بوده و متعلق به همه است و امروز می‌تواند تکیه گاهی برای طالبان علم و تولیدکنندگان باشد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان کرد: «حوزه معاونت سما واحد سیرجان با بهترین روش و امکانات آموزشی وظیفه آموزش و تربیت فرزندان این شهر را قبل از ورود به دانشگاه بر عهده دارد و از پیش دبستانی تا دبیرستان به آموزش دانش آموزان می‌پردازد؛ با توجه به وجود بهترین امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و ظرفیت مناسبی که دانشگاه دارد، قصد داریم در سال جدید تحصیلی هنرستان سما سیرجان را راه‌اندازی کنیم.»

اکبر محیاپور رئیس آموزش پرورش سیرجان نیز در این جلسه گفت: «با توجه به اینکه در هفته معرفی مشاغل قرار داریم هدفمان این است که از تمام توان شهرستان و مدارس آموزش پرورش استفاده کنیم و یکی از اهدافمان نیز توسعه بخش غیر دولتی است که با بررسی‌هایی که انجام شده واحد سیرجان با توجه به وجود کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای راه‌اندازی هنرستان برخوردار است و انشاءالله در سال تحصیلی جدید این اتفاق خواهد افتاد.»

محیاپور بیان کرد: «ارتباط مناسبی بین واحد سیرجان و آموزش و پرورش وجود دارد امیدواریم بتوانیم از این ارتباط استفاده بهینه را ببریم.»

در پایان این جلسه مدیران مدارس و رئیس آموزش و پرورش سیرجان از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مجتمع ورزشی و دیگر امکانات واحد سیرجان بازدید کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت