Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:00:46 GMT

ساعت مچی سیکو، پیشرو در نوآوری

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۳۶۴۱

به گزارش ایلنا، سیکو یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت است که قدمت آن به حدود ۱۵۰ سال می رسد. بیشتر ما یکی از ساعت های با دوام و قدیمی این کارخانه را دست پدربزرگ ها و مادربزرگ ها دیده‌ایم اما به این معنی نیست که این برند مورد توجه جوان ترها نیست. کسانی که به دنبال ساعت مچی های اصیل و با کیفیت هستند معمولاً یکی از گزینه های پیش روی خود را سیکو می بینند که قیمت های به نسبت مناسبی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیکو یکی از برندهای شناخته شده و پیشرو در صنعت ساعت سازی جهان محسوب می‌شود. در سال 1964، سیکو نخستین کرنومتر کوارتز در جهان را معرفی کرد و به زمان سنج رسمی مسابقات المپیک تابستانی توکیو مبدل شد. در سال 1968، سیکو نخستین ساعت دیواری کوارتز جهان را معرفی کرد. یک سال بعد، نخستین ساعت مچی کوارتز نیز از سوی این شرکت عرضه شد. سیکو "آسترون" (Astron ) در آن زمان قیمتی تقریباً یکسان با یک خودرو نو داشت.

سیکو تمام اجزای ساعت و حتی روغن مورد استفاده را هم خودش تولید می کند و از بسیاری جهات دیگر هم منحصر به فرد است. قیمت ساعت مچی سیکو در بازه ۵۰ تا ۶۰۰ هزار دلار سیر می کند و بسیاری از ابداعات در عالم ساعت‌های مچی، محصول سیکو است: مثلاً نخستین ساعت کوارتز، نخستین صفحه‌ی ال‌سی‌دی از جنس کوارتز، نخستین ساعت آنالوگ هوشمند جهان همراه زنگ و تایمر، همه از ابداعات سیکو است. در سال 1992، با معرفی سری کینتیک، سیکو اوج هنر خود را به نمایش گذاست. سری کینتیک، مجموعه‌ای از ساعت‌های کوارتزی بودند که با حرکت دست شارژ می‌شدند.

کمپانی سیکو که خود را همواره به آخرین تکنولوژی‌های روز مجهز می‌کند، افتخارات خود را روز به روز افزایش می‌داد. مثلاً ساخت تمام زمان‌سنج‌ ها در المپیک توکیو و بارسلونا از افتخارات این کمپانی است. ساعت مچی سیکو به دلیل اینکه مخترع اولین ساعت کوارتز در جهان است، شهره خاص و عام است و تمام کمپانی های ساعت که از ساعت های کوارتز استفاده می کنند قدردان همیشگی شرکت سیکو هستند. ساعت های دقیق اتوماتیک با دقت بالا نیز از افتخارات بزرگ این کمپانی است.

در کشور ما ساعت سیکو با نام ساعت های سیکو 5 شناخته می‌شود و همچنان بعد از گذشت سال ها این ساعت پرطرفدار است و از داشتن آن با حداقل قیمت رضایت کامل دارند. شیک ترین و با کیفیت ترین ساعت های سیکو و برندهای پر طرفدار دیگر را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل با بهترین قیمت پیدا کنید و از گارانتی معتبر آنها بهره مند شوید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی زنبیل ساعت آنالوگ هوشمند جهان قیمت ساعت مچی سیکو ساعت مچی های اصیل و با کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد

تین نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی منوچهر منطقی را که تا پیش از این سمت معاون حمل ونقل صنایع وزارت صمت را بر عهده داشته به سمت مشاورز وزیر و مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو منصوب کرده و احمد آقایی را جایگزین وی و سرپرست معاون صنایع حمل ونقل کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس دو حکم صادر شده توسط عباس علی آبادی، منوجه منطقی که طی سال های اخیر معاونت صنایع حمل ونقل این وزارتخانه را بر عهده داشته اکنون در جایگاه مشاور وزیر و همچنین مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو قرار گرفته است.

و بر همین اساس وزیر صمت در حکمی دیگر، "احمد آقایی" را بر صندلی منوچهر منطقی نشانده و به سمت "سرپرست معاون صنایع حمل ونقل منصوب کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یزد پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی آب
  • ویژگی‌ها و مزایای خرید ساعت سیکو اصل
  • کرمان جزء استان‌های پیشرو در حوزه رسانه و مطبوعات است
  • استان یزد، پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی آب
  • استان یزد پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی آب
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • استفاده از علف‌کش جدید در طرح نوآوری جهش تولید
  • ۱۰ کشور پیشرو در انرژی‌های تجدیدپذیر
  • ارائه دستاوردهای صنایع خلاق در نخستین رویداد «مانوین»
  • شرکتی پیشرو در حوزه درمانی