Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش گفت: در سفر رئیس‌جمهور به تبریز قرار نیست در مورد پروژه اتوبان تبریز-بازرگان کاری صورت گیرد و تنها پیگیر این پروژه از آقای روحانی شده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجید خدابخش با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و وزرا به تبریز در روز سه‌شنبه، در پاسخ به این سوال که آیا پروژه‌ اتوبان تبریز-مرند-بازرگان همچون سفرهای قبل در محور سخنان روحانی قرار خواهد داشت، ابراز داشت: در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور داشتیم به این پروژه اشاره و از آن به‌عنوان وعده‌های محقق نشده یاد کردیم، اما با این حال قرار نیست با حضور آقای روحانی کاری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: از رئیس‌جمهور خواسته‌ایم به دولت‌مردان گوشزد کنند تا این پروژه را به سرانجام برسانند و جهت تحقق این وعده چندین بانک برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 65 درصد سرمایه‌ی پروژه احداث اتوبان تبریز-مرند-بازرگان باید توسط بخش خصوصی تامین و مابقی آن از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد، عنوان کرد: باید وزارت راه با بانک‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری دارند مذاکره و به توافق برسد.

وی در واکنش به انتقاد آناج از ناکامی تبریز در جذب گردشگر و عدم قرارگیری در بین 7 شهر توریست‌پذیر در ایام نوروز، اظهار داشت: ما هنوز در اول راهیم و برای آنکه تبریز تبدیل به شهر گردشگر شود خیلی کارها باید صورت گیرد، برای مثال تا سوم فروردین ماه بازار سرپوشیده به‌ویژه بازار مظفریه تعطیل بود و این با مولفه‌های شهر گردشگری در تضاد است.

خدابخش با اشاره به رونق کسب و کار در شهرهایی همچون مشهد و کیش در تعطیلات، توضیح داد: آیا شما در روزهای تعطیل و هنگام حضور مسافران در تبریز می‌توانید مغازه باز و یا تردد تاکسی‌ها در سطح شهر را مشاهده کنید؟ البته این را قبول داریم که به مرور زمان و با حضور گردشگران در تبریز، کسب‌وکارها هم رونق می‌یابند.

وی توجه به موزه فرش تبریز در عمارت شهرداری و استقرار تاکسی لندن در کوه عون‌بن‌علی را اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری دانست و تصریح کرد: با چنین کارهایی می‌توان گردشگر جذب کرد.

انتهای پیام/

               

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی در تشریح آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک گفت: عملیات احداث فونداسیون و پایه‌های اصلی این پل روگذر با توجه به زمان بندی انجام گرفته با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در ضلع شمالی میدان قراملک جابجایی لوله‌های ۲۰ اینچی گاز شهری با همکاری اداره گاز به انجام رسیده و اجرای عملیات عمرانی پروژه همچنان تداوم دارد.

علی‌پور، تقاطع غیرهمسطح قراملک را از مهمترین پروژه ترافیکی شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ اعلام کرد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ مشخصات فنی پروژه روگذر قراملک که دارای معماری خاص و جدید است به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر اعلام کرد.

کد خبر 6081894

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد