Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:12:18 GMT

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی «میرجاوه» در زاهدان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۴۲۰۷

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی «میرجاوه» در زاهدان تشییع شد

زاهدان - صبح امروز پیکر مطهر شهیدان «ذکریا گمشادزهی» و «محمدنور رجبیان» که در حادثه تروریستی مرز «میرجاوه» به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، در زاهدان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی پیکر مطهر ۲ شهید حادثه تروریستی مرز «میرجاوه» را از مسجد جامع تا گلزار شهدای زاهدان تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، علما، ریش سفیدان، بزرگان طوایف و همچنین اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر شهید «ذکریا گمشادزهی» به زادگاهش یعنی شهرستان «میرجاوه» منتقل شد و همچنین پیکر شهید «محمدنور رجبیان» نیز در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه ۲۷ فروردین نیروهای مرزبانی میرجاوه با گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات ۲ مرزبان و ۲ بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است صبح دیروز نیز پیکر مطهر دو شهید دیگر این حادثه تروریستی، یعنی شهیدان «وحید حسین‌زاده» و «ابوالفضل غلام‌پور» طی مراسمی با حضور سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و همچنین استاندار سیستان و بلوچستان جهت انتقال به مشهد تا فرودگاه بین المللی زاهدان تشییع شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین  کرد افزود: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی افزود: از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود ۲ هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا