Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@19:14:25 GMT

رجایی فر: پایتخت ۵ سکوی پرتاب من است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۴۴۵۴

رجایی فر: پایتخت ۵ سکوی پرتاب من است

به گزارش جهان نيوز، رجایی فر گفت: من عاشق نقشم بودم و برای من بازی در سریال «پایتخت ۵»، نقطه عطف و سکوی پرتاب بود.
نیلوفر رجایی‌فر بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵»  درخصوص ایفای نقش خود در این سریال گفت: بازی در سریال تلویزیونی «پایتخت ۵» برای من مثل رسیدن به نقطه عطف و اوج بود و به تعبیری سکوی پرتابی برای انتخاب‌های من و حضور در سینما و تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع حضور در این مجموعه و همکاری با گروه حرفه‌ای «پایتخت ۵» تجربه‌ای شیرین و مهمی بود که اگر نقطه اوج هم نباشد، باز برای من اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: من عاشق نقش الیزابت بودم و خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کردم و دوستش داشتم. فکر می‌کنم مردم هم او را دوست داشتند و توانستند با الیزابت ارتباط برقرار کنند.

رجایی‌فر با اشاره به همکاری و تعامل خوب گروه سازنده مجموعه «پایتخت ۵» افزود: کارکردن با آقای تنابنده و مقدم نیز افتخاری برای من بود که کار‌های دوباره با آن‌ها این افتخار را دوچندان می‌کند. البته نباید حضور گروهی گرم، صمیمی و مهربان را نادیده گرفت و از آن سخن نگفت.

وی اظهار کرد: در واقع «پایتخت ۵» برای من که عاشق بستر خانواده هستم، یک محیط گرم خانوادگی است و فکر می‌کنم همه این صمیمیت را حس می‌کنم و توانستم به مردم منتقل کنند.

رجایی‌فر خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان هستم که نقشی متفاوت را ایفا می‌کنم و امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»