Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: امروز ما شاهد هستیم که یکی از مهره‌های درشت جاسوسی از کشور فرار کرده و دستگاه‌هایی که اجازه دادند تا کاوه مدنی از کشور خارج شوند، باید پاسخگو باشند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ رسانه ها خواندنی برگزیده نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تساویر منتشر شده از کاوه مدنی معاون سازمان محیط زیست و همچنین سوابق اخلاقی و امنیتی وی گفت: طبق قانون دستگها‌های مختلف وظیفه دارند تا درمورد مشاغل حساس از دستگاه‌های امنیتی درمورد افرادی که در این سمت‌ها به کار گمارده می‌شوند استعلام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فردی همچون کاوه مدنی که سطح ارتباطات خارج از کشورش تا به این حد زیاد بوده و تابعیت چندگانه داشته و حتی به کشورهایی سفر کرده که قانونا حق سفر به آنجا را نداشته و با آنها کار می‌کرده را در پرونده دارد و حتی در زمان انتصابش به عنوان معاونت سازمان محیط زیست در خارج از کشور به سر می‌برده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی ما که اجازه انتصاب این قبیل افراد را می‌دهند، عملکردشان جای سوال دارد و امروز ما شاهد هستیم که یکی از مهره‌های درشت جاسوسی از کشور فرار کرده و دستگاه‌هایی که اجازه دادند تا کاوه مدنی از کشور خارج شوند باید پاسخگو باشند. در همین راستا هم باید نظام قضایی ما پاسخگو باشد که فردی که در لیست مضنونین بوده و ممنوع الخروج بوده چگونه اجازه خروج به وی داده می‌شود و همچنین دستگاه‌هایی که مدنی را برای احراز اینگونه سمت‌ها تایید کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

قاضی‌زاده در پایان در پاسخ به سوالی درمورد لزوم پاسخگویی دولت درباره بکارگیری کاوه مدنی در سمت معاونت سازمان محیط زیست با این سابقه خاطرنشان کرد: دولت که افراد زیادی را از قبیل کاوه مدنی به کار گرفته و حرجی به دولت در این باره نیست اما دستگاه‌های مسئول که باید رفتار دولت را کنترل می‌کردند چرا به وظیفه‌شان عمل نکردند.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299,1300/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟

در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه