Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، برخی منابع از مهلت ۴۸ ساعته ارتش سوریه به تروریست‌های وهابی صهیونیستی داعش برای ترک دمشق خبر دادند.
پایگاه اینترنتی "الوطن" سوریه با انتشار این مطلب به نقل از یک منبع رسانه‌ای نوشت: برخی خبر‌ها حاکیست ارتش سوریه برای پرهیز از اقدام نظامی در جنوب دمشق به تروریست‌های داعش ۴۸ ساعت مهلت داده است تا این منطقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال خبر‌های دیگری نیز حاکی از آتش بس ۴۸ ساعته در حومه شمالی حمص است.
"الوطن" در ادامه نوشت: طبق خبر‌هایی که این پایگاه به آن دست یافته است، عناصر مسلح داعش برای خروج از اردوگاه یرموک، حجر الاسود و بخش‌هایی از محله القدم و التضامن تنها ۴۸ فرصت دارند و در صورت مخالفت آنان ارتش و نیرو‌های ذخیره آمادگی دارند با عملیات نظامی، به حضور گروه داعش در این منطقه پایان دهند و بار دیگر کنترل آن را در دست گیرند.
از سوی دیگر برخی منابع رسانه‌ای مخالف سوری با انتشار بیانیه هیئت موسوم به "هیئت مذاکره کننده" در حومه شمالی حمص تاکید کردند در نشست دیروز این هیئت با طرف روسی در گذرگاه شهرک الدار "دو طرف درباره برقراری آتش بس تا نشست بعدی در روز یکشنبه برابر با بیست و دوم این ماه با یکدیگر به توافق رسیده اند".

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم

به گزارش جماران؛ اسرائیل حمله به مناطقی در جنوب سوریه را تأیید کرد.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله ادعایی، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

 

حجم ویدیو: 2.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه