Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این حمله موشکی یک حرکت کاملا از سر استیصال و نشانگر یک شکست جدی بود که دو سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه بر خلاف همه مقررات جهانی و خارج از چهارچوب شورای امنیت به آن دست زدند؛ البته این حمله خیلی سطحی و از روی ترس برای روحیه دادن به تروریست های شکست خورده در سوریه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار این است بر اساس همین اتفاقی که افتاده است که بیانگر یک منطق زور در روابط و عرصه بین المللی بود و تمام مسئولین این حرکت را تجزیه و تحلیل دقیق کنند که اینها کشورهایی نیستند که بشود به آنها اعتماد کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، انگلیس و فرانسه گفت: اینها هر وقت منافعشان و جنبه استکباری شان به خطر بیافتد بدون توجه به قوانین بین المللی دست به این کارها می زنند.

وی ادامه داد: از نظر مسئولین جمهوری اسلامی این حمله موشکی به سوریه هم از ناحیه دولت و هم از ناحیه وزارت خارجه به شدت محکوم شده است و مقام معظم رهبری این اتفاق را یک جنایت بزرگ خواندند و انتظار این است که صرف محکوم کردن لفظی نباشد، بلکه در عمل هم مسئولان دولت و مسئولان جمهوری اسلامی نسبت به این کشورها بصورت عملی برخورد و مقابله کنند.

کلانتری در پایان با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها و غربی ها تصریح کرد: مسئولان تا جایی که امکان عملی آن وجود دارد و روابط جهانی اجازه می دهد به لحاظ سیاسی و امنیتی و اقتصادی تکیه بر این دولت ها نکنند، به دلیل اینکه اینها اصلا قابل اعتماد نیستند و هیچ وقت به قوانین جهانی احترام نمی گذاشتند.

خبرنگار: ندا فراهانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده