Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@16:45:44 GMT

جمع آوری ۵۳۱ معتاد متجاهر و پُرخطر

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۵۱۸۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح های مقابله با سرقت و کاهش درصد وقوع سرقت قطعات داخل خودرو و منزل در سطح شهر کرج جمع آوری معتادان خیابانی و پرخطر در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و گشت زنی های هدفمند با رویکرد تمرکز بر نقاط جرم خیز در اقدامی ضربتی 531معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز بازپروری و ترک اعتیاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمدیان تصریح کرد: معتادان خیابانی و متجاهر برای تامین نیاز خود دست به هر اقدامی خواهند زد و یکی از جرایمی که توسط این افراد صورت می گیرد سرقت های خرد و داخل خودرو است که جمع آوری و ساماندهی آنها تاثیر بسزایی در کاهش سرقت و زیبایی چهره شهر خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان البرز همچنین با اعلام خبر جمع آوری 908معتاد متجاهر و پرخطر طی 10روز گذشته در کرج، کاهش 4درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته را از نتایج اجرای این طرح ها برشمرد.
این مقام انتظامی افزود: در این مدت 196سارق دستگیر، 519خودرو و 236موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند که جلب رضایت عمومی را در پی داشته است.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به وضعیت حاشيه نشيني در كشور به خصوص در كلان شهر کرج، این موضوع را تهديدی جدي براي امنيت اجتماعي دانست و گفت: به علت نظارت ضعیف بر روی این مناطق، شاهد انواع بزهكاري ها، كژ رفتاري ها و آسيب های اجتماعی هستيم که امنیت کلان شهر ها را تهدید می کند و در این زمینه همه دستگاه ها می بایست، پلیس را در انجام بهتر ماموریت هایش که تامین امنیت است، یاری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین