Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی از یکم تا ۶ اردیبهشت در نگارخانه سرو خبر داد و گفت: در هفته جوان امسال نمایش «قصه آب» در سالن بهزیستی اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار امروز (30 فروردین) در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به اینکه باید ذائقه جوانان را بشناسیم، اظهار کرد: در دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با جوانان بسیاری در ارتباط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شاخص ترین نیازهای جوانان شور و نشاط اجتماعی، شغل و اوقات فراغت و بحث آسیب‌های اجتماعی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود مشکلات مالی در سال گذشته اما برنامه ریزی‌ها متوقف نشد و با همکاری جوانان مساجد برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شد، گفت: طرح کسب و کار در جوار مساجد برای احیای صنایع دستی و اشتغال خانگی به صورت پایلوت در دو روستا اجرا شد و تا حدودی رضایت نسبی از این طرح داریم.

 

حجت الاسلام سبزه کار به اجرای طرح یاوران آسمانی برای آموزش زوج‌های جوان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح زوجینی که در دوران عقد بودند با مهارت های زندگی به صورت عمومی و تخصصی آشنا می‌شدند و مرحله چهارم این طرح نیز در سال جاری اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» در مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) بیرجند برگزار شد و همچنین کارگاه‌های آموزشی انتخاب همسر و سواد مجازی که از ضرورتهای اجتناب ناپذیر است برگزار کردیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بحث اوقات فراغت نیز این توانایی را داریم تا به تنهایی این موضوع را ساماندهی کنیم، گفت: دبیرخانه کانون های مساجد یکی از دستگاه های برتر در این حوزه است و سال گذشته در مساجد تا 30 رشته مختلف کلاس برگزار شد.

 

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه در حوزه شور و نشاط جشنواره های مختلف غذاهای محلی و ورزش‌های بومی اجرا شده، عنوان کرد: در سال جاری نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار است و در بحث آسیبهای اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری داریم و اعلام آمادگی کردیم که بستر را برای فعالیت‌های آموزشی در این راستا فراهم می‌کنیم.

 

به گفته وی در هفته جوان نیز جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در مساجد برگزار خواهد شد، افزود: به مناسبت این هفته نمایشگاه آثار خوشنویسی نجمه محمودی از 8 تا 12 اردیبهشت ماه در نگارخانه بیرجند دایر می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی از یکم تا 6 اردیبهشت در نگارخانه سرو خبر داد و گفت: در هفته جوان امسال نمایش «قصه آب» در سالن بهزیستی اکران می شود.

 

حجت الاسلام سبزه کار بیان کرد: در خصوص گفتمان سال که « حمایت از کالای ایرانی» است همه باید تلاش کنند که این مهم بر زمین نماند و مساجد به عنوان بهترین ظرفیت است که دستگاه های اجرایی می توانند از آن برای گفتمان شعار سال بهره‌برداری کنند.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت روز ارتش حسن روحانی مسابقات بین المللی قرآن رژه روز ارتش حمایت از کالای ایرانی اردبیل کانون های مساجد ارتش خراسان جنوبي یاوران آسمانی طرح کسب و کار مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هفته جوان اوقات فراغت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست برخط ایده پردازی با موضوع راهکارهای ترویج گفتمان مقاومت در جامعه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور عباس بازدار کنشگر و فعال حوزه بین الملل و زینب شریعتمدار ایده‌پرداز و فعال حوزه بین الملل توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار می‌شود.

نشست مذکور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6098036 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند