Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار بیرجند بر لزوم احیای کمیسیون نامگذاری خیابان‌های شهر بیرجند تاکید کرد و گفت:پیشنهاد شده میدانی به نام اولین شهید مدافع حرم استان « شهید مرتضی بصیری پور» نامگذاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، علی ناصری امروز (30 فروردین) در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به اهمیت شعار سال جاری و حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: این مهم حاصل نمی شود مگر اینکه قبل از آن یکسری از فعالیتها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه اشتغال و امنیت شغلی از عمده خواسته های جوانان است، گفت: در سالهای اخیر با برخی از مشاغل و شرکتهای روبرو بودیم که دچار رکود می‌شدند و اشتغال موجود آنان به خطر می‌افتاد لذا برای حمایت از کالای ایرانی باید این دو مولفه را حل کنیم.

 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران فراهم کردن فرصت ایجاد اشتغال و حفاظت و نگهداری شغل است، افزود: تلاش می شود با پیگیری و برنامه ریزی مناسب در سال جاری بتوانیم هدف گذاری بیشتری در راستای حمایت از شعار سال و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

 

ناصری ادامه داد: به رسمیت شناخته شدن جوانان و نیازهای آنان از دیگر خواسته های جوانان است و باید مشکلاتی که در مسیر اهداف جوانان قرار دارد باید با برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی اجرایی مکلفند طبق قانون برنامه توسعه پنج ساله به وظایف و برنامه‌های خود عمل کنند، بیان کرد: اسناد بالادستی عملکرد مدیران را برای جوانان جهت دهی می کند و اگر عملکرد ما در راستای اهداف نباشد در نهایت نتیجه نیز رضایت بخش نخواهد بود.

 

فرماندار بیرجند با تاکید بر اینکه مدیران باید مشاوران جوان خود را منصوب و معرفی کنند، افزود: متاسفانه هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی اقدام به انتخاب مشاور جوان نکردند.

 

ناصری با اشاره به اهمیت ساماندهی بحث اوقات فراغت جوانان، گفت: باید در این خصوص یک متولی مشخص شود چرا که مردم در این زمینه گلایه مند هستند و همچنین کلاس‌های اوقات فراغت توسط متولی تخصصی برگزار شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم احیای کمیسیون نامگذاری خیابان‌ها و اینکه هنوز بعضی از خیابان‌های شهر بیرجند نام و نشانی ندارند که باید با تشکیل این ستاد بررسی شوند، گفت: پیشنهاد شده میدانی به نام اولین شهید مدافع حرم استان « شهید مرتضی بصیری پور» نامگذاری شود.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت روز ارتش حسن روحانی اردبیل کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسابقات بین المللی قرآن رژه روز ارتش حمایت از کالای ایرانی مجلس ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد اشتغال فرماندار بیرجند اوقات فراغت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله

استاندار ایلام از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: حفر این تعداد چاه در اشتغال‌زایی و توسعه و رونق اقتصادی استان موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتصاد کشور، اظهار کرد: دستان پرتوان کارگران موجب گردش چرخ‌های اقتصاد کشور می‌شود بنابراین کار کردن ارزش بالایی دارد و کارگر باید احساس غرور کند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب کارگران از تحصیلات عالیه برخوردار هستند، ادامه داد: حدود ۴۰ درصد جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد، نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظامی برجسته است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کارگران با تحصن، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند، اضافه کرد: کارگران در سیاست نقشی تعیین کننده دارند و در نظام‌های سیاسی دنیا همواره بخش اعظمی از سیاست‌های کشور متأثر از نگاه و رویکرد کارگران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: برای ارتقا معیشت و بهبود وضعیت کارگران نیاز به اصلاح قانون کار و کارگری و کارفرمایی داریم و امید می‌رود که در مجلس جدید به موضوع کار، کارگر و دفاع از حقوق کارگران بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: به لطف کارگران، استان ایلام از نظر ثبت اشتغال در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست و در سال ۱۴۰۲ رتبه سوم را کسب کرد.

استاندار ایلام افزود: استان ایلام در حوزه کشاورزی، گردشگری، معدن، صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالفعل شده است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، شاهد اشتغال‌زایی و توسعه استان خواهیم بود.

بهرام‌نیا با اشاره به واحدهای آماده افتتاح استان از جمله فولاد ایوان، کاغذ سنگی چرداول، پتروشیمی هلیلان و ان اجی ال دهلران، افزود: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال نیروهای زیادی فراهم می‌شود.

وی از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و افزود: قرارداد توسعه میدان نفتی آذر (چنگوله) برای حفر ۱۹ حلقه چاه منعقد شده که در اشتغال‌زایی، توسعه و رونق اقتصاد استان بسیار مؤثر است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مجوز پتروشیمی دره‌شهر صادر شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پتروشیمی دهلران با ۵۲ درصد در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، پس از درخواست جامعه کارگری و کارفرمایی برای توجه ویژه به این قشر و انتصاب مشاور استاندار در امور کارگران، استاندار ایلام اعلام کرد مشاور استاندار در امور کارگران معرفی می‌شود.

کد خبر 748557

دیگر خبرها

  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران