Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:02:11 GMT

برگزاری رقابت های لیگ برتر اسکواش کشور دررشت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۵۷۹۹

برگزاری رقابت های لیگ برتر اسکواش کشور دررشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمد جلیلی رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور امروز گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۸ تیم از استان‌های گیلان، تبریز، تهران، خوزستان، مرکزی، هرمزگان و ۲ تیم از یزد با هم در مدت ۲ روز رقابت می‌کنند.
وی با اشاره به سطح خوب این رقابت‌ها افزود: بازی‌های لیگ برتر کمک شایانی به ارتقاء توان تیم ملی کشور و پرورش نیرو‌های مستعددر ورزش اسکواش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور گفت: تیم ملی اسکواش ایران در رقابت‌های فروردین ماه امسال که در کشور کره جنوبی برگزار شد به مقام سوم رسید و امیدواریم در رقابت‌های آسیایی جاکارتای اندونزی که مرداد ماه برگزار می‌شود، مقام خوبی کسب کنیم.
محمدرضا فرمند رئیس هیات اسکواش گیلان هم گفت: هم اکنون با جوانان مستعد در لیگ برتر اسکواش کشور حضور داریم و امیدواریم با ترکیب مربیان بومی گام‌های مهمی برای دستیابی به جایگاه واقعی اسکواش استان برداریم.

لازم به ذکر است هفته چهارم وپایانی این رقابت‌ها تیرماه در کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

انجام هفته سوم رقابت های لیگ برتر اسکواش کشور به میزبانی گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکواش بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی