Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:48:26 GMT

تکمیل سالن های شش هزار نفری در کشور در اولویت است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۶۴۰۱

تکمیل سالن های شش هزار نفری در کشور در اولویت است

قزوین- مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: تکمیل سالن های ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری در اولویت برنامه های عمرانی وزارت ورزش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کریمی درجلسه بااستاندار قزوین که روز پنجشنبه دراستانداری برگزار شد اظهار داشت: وزارت ورزش تاکید جدی دارد تا طرحهای نیمه تمام به پایان برسد و ما نیز در شرکت توسعه مهمترین اولویت خود را در سال جاری تکمیل سالنهای سرپوشیده شش هزار نفر قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تمامی طرح های در دست ساخت تا سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید و در این راستا از سوی وزارت ورزش ستاد «فجر چهلم» شکل گرفته تا اجرای طرح ها تسریع شود و به بهره برداری برسد.

سالن ورزشی شش هزار نفری قزوین امسال تکمیل نمی شود

کریمی یادآورشد: در بازدیدی که از پروژه های ورزشی استان قزوین صورت گرفت به نظر می رسد سالن ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری به دلیل مشکلات پیمانکاری و مسائل فنی که دارد امسال نمی تواند تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی اظهارداشت: البته ما علاقمندیم این گونه طرح ها بسرعت افتتاح شده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد اما نمی خواهیم تعهدی کنیم که قادر به انجام آن نباشیم.

کریمی بیان کرد: اگر پیمانکاری این طرح مدیریت شود و نظارت را جدی بگیرید آماده ایم با تفویض اختیار خود در صورت آمادگی مسئولان استانی روند اجرا را تسریع کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: با همه محدودیت های مالی مبلغ ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح تامین خواهیم کرد تا کارها تسریع شود.

استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین نواقص زیادی دارد

کریمی با اشاره به بازدید خود از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین هم گفت: این ورزشگاره اشکالات زیادی دارد که باید برطرف شود و در این زمینه نیز اعتباری پیش بینی خواهیم کرد تا این استادیوم به اداره ورزش استان  واگذار شود تا مسئولیت نگهداری و بهره برداری به طور کامل با قزوین باشد.

وی در خصوص ورزشگاه شهید رجایی هم اظهارداشت: این ورزشگاه موقعیت تجاری مناسبی دارد و با پیشنهاد مسئولان استان نسبت به تغییر کاربری و هزینه کرد آن درفعالیتهای ورزشی موافقیم تا نیازهای اداری ورزش قزوین هم برطرف شود.

کریمی در ادامه اضافه کرد: سالن سنگ نوردی طرح خوبی است و زمین جوار آن بهتر است برای تامین نیازهای اداره کل ورزش و جوانان استفاده شود.

۲۵ میلیارد ریال برای ساخت اداره جدید ورزش در قزوین

وی گفت: برای ایجاد ساختمان وزارت ورزش در قزوین مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اختصاص می دهیم و با ۵ میلیارد ریالی که سال گذشته تخصیص یافته می توانید این مجموعه را احداث کنید.

  

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن کریمی ورزش ورزش و جوانان قزوین مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بارش باران شیراز خرم آباد هفته هنر انقلاب اسلامی سال حمایت از کالای ایرانی بیرجند کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ارتش جمهوری اسلامی ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته بیست و پنجم، تیم شمس آذر قزوین در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

بازی با نظر کمیته انظباتی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آغاز لیگ هندبال نونهال استان

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت آبیک، پویا تاکستان، کیان تاکستان، نوژیان قزوین بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز جمعه در تاکستان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین