Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:09:20 GMT

قدوس: کار رئیس باشگاه اوسترشوندس احمقانه است!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۶۵۷۹

قدوس: کار رئیس باشگاه اوسترشوندس احمقانه است!

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت "فوتبال اس کانالن" سوئد ، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به اتهام کلاهبرداری "دانیل کیندبرخ" رئیس باشگاه اوسترشوندس واکنش نشان داد و گفت: این موضوع نگران کننده ای نیست و نمی توانم در این مورد توضیحی را بدهم. در این مورد اطلاعی ندارم و نمی توانم حرفی درباره اش بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوس تصریح کرد: وضعیت "دانیل کیندبرخ" رئیس باشگاه اوسترشوندس احمقانه است و بازیکنان باید بر روی فوتبال تمرکز کنند.

او همچنین جواب این سوال که «آیا در رابطه با این اتفاق اخباری دریافت کرده اید یا خیر، گفت: به قدری اطلاعات دارم که شما دارید.پس چیز اضافه ای نسبت به شما نمی دانم.

قدوس در پاسخ به مورداینکه دنیل کیندبرخ چرا رابطه ای با باشگاه اوستر شوندس دارد،گفتاو ارتباط بسیاری با موفقیت این تیم دارد و باشگاه موفقیت های خود را با او شروع کرد.او با به کارگیری "گراهام پوتر" در سمت سرمربیگری باشگاه یک روزنه جدید به سوی موفقیت ایجاد کرد.مسئله کلاهبرداری او کمی پیچیده و مرموز است .نمی توانم بیشتر از این حرفی بزنم زیرا اطلاعات بیشتری ندارم.

لژیونر ایرانی درباره تساوی تیمش برابر کالمار گفت: بازی بسیار سختی بود .انجام بازی ها بدون وقفه سبب  شد تا بازیکنان انرژی خود را از دست بدهند.نیمه اول را خوب بازی کردیم و توپ در اختیار ما بود اما پس از آن بازی به اطراف و گوشه های زمین کشیده شد و در نیمه ی دوم هم نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم اما به طور کلی بازی خوبی بود.

قدوس درباره کسب 3 امتیاز از 4 بازی تیمش در لیگ سوئد گفت: شروع فصل بسیار بد بود زیرا 2 باخت را تجربه کردیم .پس از بازی با تیم دالکورد شرایط بهتر شد و امیدوارم در بازی های آینده پیروز میدان باشیم .

انتهای پیام/

اظهارات سامان قدوس در رابطه با کلاهبرداری رئیس اوسترشوندس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با نبود اسامی برخی از روانشناسان در وبسایت انجمن روانشناسان اظهار داشت: این موضوع دارای اشکال است. انتظار می‌رود تمامی روانشناسان و مشاورانی که کارشناسی ارشد و دکترا دارند عضو سازمان روانشناسی شوند و مراحل دریافت پروانه تخصصی را طی کنند و با طیب خاطر و بدون دغدغه خدماتشان را انجام دهند. کسانی که این کار را نکرده‌اند، کارشان تخلف تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که اسامی یک تعدادی از روانشناسان و مشاوران ثبت نشده است. چراکه سایت سازمان نسبتا جدید است، پس اسامی کسانی که قدیمی هستند (به ویژه در ده سال اول) در سایت نیست. به عبارتی احراز صلاحیت نشده‌اند.

فتحی تاکید کرد: نبود اسامی افراد نامبرده به معنای عدم صلاحیت آن‌ها نیست. بلکه به این دلیل که در آن زمان سایتی وجود نداشت این اتفاق افتاد است. این افراد جزو پیشکسوتان روانشناسی و اعضای اولیه سازمان هستند.

وی افزود: از این دسته از روانشناسان که تعدادشان حدود ۲ الی ۳ هزار نفر است، درخواست می‌کنیم که سازمان مراجعه کرده و مراحل احراز صلاحیت را طی کنند.

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در رابطه با تعرفه‌های روانشناسی گفت: خدمات روانشناختی برخلاف خدمات پزشکی که با یک و یا دوبار مراجعه و دریافت یک سری دارو تمام می‌شود، نیاز به مراجعات متعدد دارد. از طرف دیگر هزینه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره نسبتا بالاست.

وی افزود: به همین دلیل تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید و به مردم سرویس دهد تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

فتحی آشتیانی در رابطه با این موضوع که آیا سن ابتلا به اختلالات روانی و افسرگی کاهش داشته است اذعان داشت: ما پژوهشی در این رابطه نداریم که ثابت کند سن ابتلای به مشکلات روانشناختی پایین آمده باشد. اگر هم باشد در افواه است هیچ پشتوانه پژوهشی پشت آن نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد