Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:19:10 GMT

مطالعات سد بن لار پلدختر سریعتر باید انجام شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۶۹۳۴

مطالعات سد بن لار پلدختر سریعتر باید انجام شود

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: شرکت آب منطقه ای لرستان باید روند مطالعات سد بن لار پلدختر را هر چه سریعتر انجام دهد.

به گزارش ایرنا ، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پمپاژ سرنجه زیودار اظهار کرد: چنانچه برای تکمیل مطالعات سد بن لار اعتبار لازم باشد در اختیار گذاشته می شود.
وی افزود: در منطقه زیودار مردم ماندن در روستا را به رفتن در شهر ترجیح می دهند این امر از نداشتن و نتوانستن نیست بلکه به علت داشتن اقتصاد و زندگی خوب و توانمند می باشد که موجب خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان افزود: مردم این منطقه با کشاورزان و باغدارانی با همت بالا بدون کمک از نهادهای حمایتی روی پای خود ایستاده اند و بر اساس اطلاعات بدست آمده وضعیت مردم این منطقه خیلی خوب و مایه خوشحالی است که می تواند الگو باشد.
خادمی خاطرنشان کرد: خیلی از مناطق دیگر استان لرستان آب ، هوای مساعد ، سابقه کشاورزی دارد که مردم این مناطق نیز می توانند برای رهایی از فقر این کار را انجام دهند.
وی افزود: امروز ایستگاه پمپاژ سرنجه زیودار به بهره برداری رسید و کشاورزان می توانند از امکانات بوجود آمده استفاده کنند و با توجه به روحیه بالای مشارکت مردم در نگهداری این مجموعه مشارکت و تلاش کنند.
استاندار لرستان گفت: امروز سیستم آبیاری تحت فشار به صورت قطره ای باغات انجیر زیودار هم کلنگ زنی شد و از منابعی که می خواهند سریعتر در اختیار قرار گیرد تا هر چه سریعتر کار مطالعات آن انجام شود و تلاش می شود درنخستین فرصت نسبت به اجرا هم اقدام شود.
خادمی افزود: برای راه های روستایی و جاده بین مزارع در منطقه زیودار که توجیه دارد کار صورت می گیرد و برای انجام جاده بین مزارع به اداره راه تاکید می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سد بن لار استاندار پلدختر معمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر

دریافت 38 MB

کد خبر 6095859

دیگر خبرها

  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • جزئیات تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران | شهرستان های مشمول طرح جداسازی
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم