Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با بیان اینکه مصادیقی از اظهارنظرهای توهین آمیز در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: این مصادیق توهین، قابلیت بررسی داشته و با آن برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، مسلم محمدیاران پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: بعضا افرادی که اطلاع خوب و درستی از اهداف سفرهای مسئولان ندارند در فضای مجازی اظهار نظرهایی مطرح می کنند که درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: برای رسیدگی تخصصی پرونده های مربوط به حوزه های مختلف صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی امکان ایجاد شعبه های تخصصی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین وجود دارد تا مشکلات حوزه ها با کمک اهل فن حل شود.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی هم با انتقاد از انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در زمینه سفرهای کاری مسئولان گفت: برخی افراد فکر می کنند سفرهای کاری مسئولان تفریحی است.
مجید پورعیسی افزود: تا مسئولی برای شناسایی ظرفیت های بازار و سرمایه گذاری سفری انجام می دهد خبرها وارونه جلوه داده شده و این سفرها را تفریحی عنوان می کنند.
وی افزود: این در حالی است که برای جذب سرمایه گذار، شناسایی ظرفیت ها باید رفت و آمدهای مکرر و مداوم انجام شود و این سفرها به منزله دان پاشیدن است که باید در طول زمان نتیجه دهد.
وی گفت: بخش خصوصی در این استان توان مالی مناسب برای این رفت و آمدها وسفرها را ندارد و دولت نیز نمی تواند به خاطر این حرف ها، فرصت های اقتصادی را نادیده بگیرد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: امسال توسعه مراوده بین المللی 15 کشور مورد تاکید قرار گرفته است و باید تلاش کنیم تا از ظرفیت های مختلف در این باره استفاده کنیم.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سفر كاري سرمايه گذاري خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است