Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@11:27:55 GMT

جهش بزرگ اسماعیلی؛ پیش و پس از شفر

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۷۰۰۵

جهش بزرگ اسماعیلی؛ پیش و پس از شفر

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی با 4 پاس گل بهترین پاسور استقلال است و البته در بین دیگر تیم‌های ایرانی هم بازیکنی به اندازه اسماعیلی پاس گل نداده است.

به گزارش وبسایت نود، فرشید اسماعیلی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال است که حالا جز 11 بازیکن اصلی شفر هم شده و نقش پررنگی در حملات آبی‌پوشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به روندی که فرشید در فصل اخیر طی کرده نشان می‌دهد حضور شفر در استقلال چه تاثیر شگفت‌انگیزی روی این بازیکن داشته است.

اسماعیلی که هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم را از دست داده بود بعد از بازگشت در هفته پنجم برای منصوریان به میدان رفت و تا هفته هشتم حدود 200 دقیقه برای استقلال منصوریان بازی کرد اما هیچ تاثیری در بازی‌های نه چندان چشم‌نواز استقلال نداشت. اسماعیلی در بازی با سپیدرود که مک درموت سرمربی‌گری استقلال را به عهده داشت موفق شد یک پاس گل بدهد. اما درخشش او از زمان حضور شفر در تیم آبی‌پوش پایتخت شروع شد. اسماعیلی در سومین بازی تیم شفر برابر نفت تهران پاس گل داد و جای پای خود را در ترکیب اصلی استقلال محکم کرد. بر اساس آمار متریکا، اسماعیلی بعد از حضور شفر حدود 1070 دقیقه برای استقلال بازی کرده که با 5 گل و 3 پاس گل جز مهم‌ترین بازیکنان تیم شفر بوده است. اسماعیلی به طور میانگین هر 130 دقیقه یا یک گل برای استقلال زده یا یک گل ساخته است.

فرشید در لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین پاسور استقلال است. 4 پاس گل در 445 دقیقه حضور در 6 بازی مرحله گروهی نشان می‌دهد فرشید حدودا هر 110 دقیقه یک پاس گل آسیایی به نام خود ثبت کرده است. او حالا جز مهره‌های تاثیرگذار شفر است که در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم سرمربی آلمانی می‌تواند روی درخشش‌اش حساب باز کند.

 

14002

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!