Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر به شهرکرد و در نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷، از فعالیت ۲۶۰ هزار جوان در دو هزار سازمان مردم‌نهاد با محورهای مختلف در کشور خبر داد.

امید محدث، خانه جوان را پایگاه بسیار مهم و مناسبی برای جوانان بیان کرد و افزود: تمرین مشارکت‎های اجتماعی با هدف کاهش آسیب‎ها و معضلات اجتماعی، از مهم ترین اهداف راه اندازی خانه جوانان در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خروجی و مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان‌ها به عنوان مرکز برنامه ریزی برای رفع مشکلات این قشر، باید کاربردی و ملموس باشد.

انتهای پیام/ف خانه جوان پایگاهی مناسب برای جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند است

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ماهنامه حقوق بشر آمریکایی که توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت نموده، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون آن باشیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی به سازمان جوانان حقوق بشر اقدامات مثبت و سیر منظم فعالیت های این سازمان را تلاش مقدس در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی دانست.

مدیر حوزه های علمیه گفت: سازمان جوانان حقوق بشر توانسته با حفظ رویکرد و ادبیات تهاجمی در مقابل آمریکا، همچنین ادامه روند گفتمان سازی دیدگاه های رهبر معظم انقلاب مدظله در این حوزه، اثر بخشی  فعالیت های خود را روز افزون کند.

 اعرافی از هماهنگی و همکاری سازمان جوانان حقوق بشر با حوزه های علمیه طی 5 سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و افزود جا دارد حوزه علمیه علاوه بر افزایش همکاری ها، از ظرفیت این سازمان بیش از پیش بهره مند گردد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ماهنامه حقوق بشر آمریکایی که توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت نموده، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون آن باشیم.

 اعرافی در پایان گفت: ان شاءالله دعای خیر امام زمان (عج) فرجه پشتیبان فعالیت های این سازمان و همه مجاهدینی که در رسوایی نظام سلطه و حقوق بشر آمریکایی تلاش می کنند خواهد بود.

لازم به ذکر است اولین شماره ماهنامه بین المللی علمی، تحلیلی و خبری حقوق بشر آمریکایی که تنها ماهنامه حقوق بشر آمریکایی در ایران می باشد، طی روزهای آینده توسط سازمان جوانان حقوق بشر منتشر می گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان‌های پرتردد و پرسفر در نوروز ۱۴۰۳
  • راهیان نور یک فعالیت ارزنده و راهگشا برای نسل جوان است
  • کیاپاشا: همه دستگاه‌ها در ایام نوروز نظارت‌های میدانی و سرزده را تقویت کنند
  • افزایش فعالیت واحد‌های گشت حفاظت از اراضی کشور در ایام نوروز
  • ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند است
  • وزارت‌خانه‌ها آماده‌اند اطلاعات لازم را در اختیار منتخبان مجلس بگذارند
  • بازرس کل امور ورزش و جوانان از مرکز ملی فوتبال بازدید کرد
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی کنکور کرمانی ها
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری