Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین سپاه و ارتش به منظور تضعیف اقتدار کشور گفت: دشمن تفرقه‌افکنی و فاصله انداختن بین سپاه و ارتش را در خواب خواهد دید. ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ کریم چشک ظهر امروز در همایش انس و مودت نیرو‌های مسلح استان اردبیل اظهار داشت: تقارن روز ارتش و روز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره) با اعیاد شعبانیه بسیار پربرکت است و می‌توان گفت چیزی بالاتر از این نیست که از  ائمه اطهار روحیه و قوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتحاد و همبستگی موجود بین ارتش و سپاه و تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین سپاه و ارتش به منظور تضعیف اقتدار کشور بیان کرد: دشمن تفرقه‌افکنی و فاصله انداختن بین سپاه و ارتش را در خواب خواهد دید و این را بدانند سپاه و ارتش همیشه یار و یاور یکدیگر خواهند بود و با اتحاد یکدیگر دشمنان را به زانو در خواهند آورد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل افزود: همه نیروهای مسلح تحت امر مقام معظم رهبری هستند و یکی از ارکان نیروهای مسلح در کشور ایران ولایت‌پذیری و ولایتمداری است و هر آنچه که داریم براساس اخلاص و سر تعظیم بر ولایت الهی و قرآنی است.

چشک گفت: امروز در دنیا پیروز واقعی میدان‌های نبرد حافظان حریم ولایت و پاسداران عزیز هستند و این به برکت وجود رهبری با درایت و ولایی نظام جمهوری اسلامی ایران است و روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح کشور در عرصه‌های بین‌لمللی افزوده می‌شود که این افتخاری بزرگ برای ملت ایران است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل تصریح کرد: اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شکل همه‌جانبه و مثال‌زدنی وجود دارد و این امر زمینه‌ساز اقتدار هر چه بیشتر نظام شده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این همبستگی و اقتدار را در استان فزایش و تداوم دهیم.

به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و اعیاد شعبانیه و حافظان حریم ولایت با حضور مسئولان، فرماندهان و نیرو‌های مسلح استان در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) همایش انس و مودت نیرو‌های مسلح استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد