Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: محور اصلی فعالیت های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، آگاه سازی مردم از حقوق خود به عنوان مصرف کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی ظهر پنج شنبه در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خراسان رضوی که در ساختمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد:  باید توجه کنیم محور فعالیت های این انجمن آگاه سازی مصرف کنندگان از حقوق خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:دفاع و صیانت از حقوق مردم در حوزه مصرف کنندگان مهمترین مسئولیت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.ا تفاق خوبی که در این دوره انجمن صورت گرفت این بود که توانستیم ساختاری قانونی انجمن را در کشور پوشش دهیم.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیان کرد: انجمن ها در نقاط مختلف ایجاد شدند اما از لحاظ محتوایی کیفیت و عمق نداشتند به همین دلیل در این دوره تصمیم گرفتیم به محتوا توجه کنیم. مهترین فعالیت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اجرای طرح ارزیابی ادارات و دستگاه های دولتی در ۳۱ استان است.  ما باید نظرات مشورتی به دستگاه های اجرایی داده و به شکایت های مردم رسیدگی کنیم.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زبان مصرف کننده است تصریح کرد: قدرت این انجمن زیاد است و می توانیم از بسیاری  مشکلات جلوگیری کنیم اما این مهم زمانی محقق خواهد شد که انجمن از درون متحد باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس