Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:01:58 GMT

ایثارگران یزدی به «حج تمتع» اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۷۶۳۲

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در جمع کارشناسان فرهنگی این نهاد از اعزام 130 نفر از جامعه ایثارگری استان به حج بیت‌الله الحرام در تابستان امسال خبر داد.
معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: ایثارگران یزدی با توجه به سهمیه اختصاص‌یافته از سوی مرکز در قالب 22 کاروان به حج ابراهیمی امسال اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان استقبال گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای انجام این واجب دینی تصریح کرد: حضور در اجتماع جهانی حج توفیقی است که خداوند متعال به بندگان خود می‌کند و هرساله تعداد زیادی از مسلمانان از اقصی نقاط جهان متقاضی حضور در این گردهمایی باشکوه هستند ولی ازآنجاکه ظرفیت پذیرش محدود است، امکان اعزام همه متقاضیان نیست.
فاضلی تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که واجد شرایط هستند در کاروان‌ها ثبت‌نام می‌کنند و مانند مردم عادی به این سفر اعزام خواهند شد،‌ یعنی برای آن‌ها کاروان‌های خاص نداریم، البته سهمیه‌ای که بنیاد شهید به آن‌ها می‌دهد، فیش حج آن‌ها محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: البته برای جانبازان 70 درصد کاروان ویژه هرسال با هماهنگی بنیاد مرکز تشکیل‌شده که امیدواریم بتوانیم امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه برای اعزام این عزیزان داشته باشیم.
منبع: بنیاد شهید یزد

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی

حمیدرضا واحدنژاد گفت: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او گفت: این کاروان ۹ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پرواز‌های حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی