Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سردار اوصانلو در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: امروز منطقه شمالغرب کشور کاملا از لوث وجود عناصر ضد انقلاب پاکسازی شده و رزمندگان این قرارگاه با روحیه ای  انقلابی و جهادی حافظ امنیت مرزهای شمالغرب ایران اسلامی اند.
وی تأمین امنیت پایداردرمنطقه، اجرای طرحهای محرومیت زدایی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به مردم را از افتخارات و اولویت های قرارگاه حمزه سیدالشهدا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا همچنین با تقدیر از فعالیت رسانه ملی در استان، نقش شبکه استانی را در انعکاس خدمات سپاه به ویژه در مناطق محروم ارزنده و مهم ارزیابی کرد و با اشاره به تعبیر امام راحل از صدا و سیما به عنوان دانشگاهی که تک تک افراد جامعه در ان حضور دارند، رضایت عمومی از صدا و سیما را  نشان دهنده تأثیرگذاری این نهاد فرهنگی و هنری در جامعه دانست و گفت:  تأثیرگذاری رسانه ملی در امنیت پایدار به ویژه امنیت مناطق مرزی با تکیه بر وحدت جامعه ستودنی ست.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار امنیت مرزهای کشور به ویژه در منطقه شمالغرب را مرهون مجاهدت ها و رشادتهای رزمندگان این مرز و بوم و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) دانست و گفت: مردم آذربایجان غربی با عمق جان حضور سلحشورانه رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تامین امنیت منطقه لمس کرده اند.
مجرد افزود: در سایه دلاورمردی های نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترفند ها و توطئه های دشمنان نقش برآب شده و امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی بیش از پیش برقرار شده است.
وی با تأکید بر نقش بی بدیل سپاه پاسداران در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تأمین امنیت پایدار، این نهاد انقلابی را در آستانه چهل سالگی انقلاب تنومندتر و بارورتر از گذشته عنوان کرد و این تعالی را افتخاری بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست.
مجرد سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پاسدار ارزش های انقلاب، ولایت فقیه و آرمانهای نظام اسلامی و خار چشم دشمنان دانست و برزنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت به عنوان عامل اساسی پیروزی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها تأکید کرد.
در این دیدار که  در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار برگزار شد، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از خدمات ارزنده سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا و مقام پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود