Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان، سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پل‌دختر، امام جمعه معمولان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ایستگاه پمپاژ باغات انجیر روستای سرنجه زیودار پل‌دختر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدختر در حاشیه این مراسم گفت : عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ باغات انجیر روستای سرنجه زیودار سال ۹۲ آغاز و از محل صندوق توسعه ملی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

نعمت اله دستیاری افزود: این ایستگاه پمپاژ دارای سه پمپ است که یک پمپ به‌صورت ذخیره و ۲ پمپ دیگر فعال هستند و سه هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال دارد.

وی با بیان این‌که میزان تخصیص آب این ایستگاه پمپاژ ۲۰۳ لیتر بر ثانیه است خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه ۳۰۰ هکتار از باغات انجیر منطقه زیودار پلدختر آبیاری می‌شود.

فرماندار پل‌دختر گفت: سیستم آبیاری ایستگاه پمپاژ باغات سرنجه زیودار به‌صورت تحت‌فشار و قطره‌ای است که ۲۰۰ نفر باغدار از آن بهره‌برداری می‌کنند.

استاندار لرستان در ادامه سفر به شهر معمولان کلنگ سیستم آبیاری تحت فشار قطره‌ای باغات انجیر روستای زیودار پل‌دختر را که ۳۰۰ هکتار باغات را آبیاری می‌کند به زمین زد.

انتهای پیام/د

افتتاح ایستگاه پمپاژ روستای سرنجه زیودار پل‌دختر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • شکوفه درختان گلابی باغات روستای جغدان به روایت تصویر
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی