Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:12:29 GMT

حملات موشکي روحيه مردم سوريه را بالاتر برد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۸۳۶۷

حملات موشکي روحيه مردم سوريه را بالاتر برد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي حملات موشکي اخير آمريکا، انگليس و فرانسه را موجب تقويت روحيه مردم سوريه عنوان کرد و گفت: اين کار باعث شد که مردم و ارتش اين کشور با قوت بيشتري اهدافشان را دنبال کنند.

مرتضي صفاري نطنزي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا در واکنش به حملات موشکي آمريکا، انگليس و فرانسه به سوريه افزود: آمريکا، رژيم صهيونيستي و عربستان در تعاملات منطقه اي به خصوص بعد از فعال کردن داعش و امثال گروه هاي تروريستي دستاوردي نداشتند و عملا در مبارزه منطقه اي شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بعد از پاکسازي منطقه عملياتي غوطه شرقي توسط ارتش سوريه که پايگاه عمده نيروهاي داعشي، افراطي و تروريسم و دستاوردي جدي براي جبهه مقاومت بود، آنها آخرين پايگاه شان را از دست دادند و بسيار خشمگين بودند به همين جهت بايد عکس العملي نشان مي دادند.
اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: آنها براي اينکه خودي نشان دهند حمله کردند که البته با اين کار، روحيه ارتش و مردم سوريه را بالاتر بردند.
صفاري با بيان اينکه عاملان حمله به سوريه، بازنده صحنه هستند و شکست را عملا پذيرفتند، يادآور شد: منظور آنها از ابتداي درگير شدن در سوريه، تقابل با ايران بود و مي خواستند جمهوري اسلامي ايران را از منطقه، جدا و قدرت ما را محدود کنند و حرکت هاي اين چنيني در واقع، پاسخي به قدرت گرفتن ايران در منطقه بود.
به گزارش ايرنا، آمريکا و متحدانش (انگليس و فرانسه) صبح شنبه به بهانه حمله شيميايي در دوماي سوريه، دمشق پايتخت سوريه را هدف حمله موشکي و هوايي قرار دادند.
تروريست هاي سوري مدعي شده اند که شهر دوماي سوريه شامگاه شنبه (18 فروردين)، هدف بمباران شيميايي قرار گرفته و ‏در جريان آن 75 نفر کشته و دهها تن ديگر زخمي شدند‎.
دولت سوريه، داشتن هرگونه دخالتي را در اين حمله شيميايي رد کرده است.
سيام**1058**1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه