Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:42:14 GMT

(تصاویر) بزرگداشت شهدای پایگاه T4 سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۹۰۴۹

(تصاویر) بزرگداشت شهدای پایگاه T4 سوریه

مراسم بزرگداشت هفت شهید مدافع حرم نیروی هوافضای سپاه در پایگاه هوایی T4 سوریه، که هفته گذشته در اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی در استان حمص سوریه به شهادت رسیده بودند، امروز پنجشنبه 30 فروردین ۱۳۹۷ با حضور فرماندهان عالی‌رتبه سپاه در حسینیه امام رضا(ع) ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضا، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان نظامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: زهیر صیدانلو/فارس، فؤاد اشتری/تسنیم

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت :  قرارگاه جهاد نوروزی با حضور بیش از ۳۰ گروه جهادی فعال در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان  به مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.
ادای احترام به مقام شهدای محله جلیل آباد ، بازدید از روند اردوی جهادی و طرح کاشت نهال به یاد و نام شهدای آرادان در صحن امامزاده خلیل (ع) و دیدار با خانواده معظم شهید حمید کاشانی شهر کهن آباد از دیگر برنامه های سفر فرمانده سپاه قائم استان سمنان به آرادان بود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی