Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@22:48:17 GMT

کلنگ زنی فاضلاب دره مراد بیگ

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۹۳۶۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، آقای حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز این طرح از توافق برای انتقال ۵۲ میلیون متر مکعب آب از سدی در استان کردستان به همدان خبر داد و گفت : برای این طرح به ۵۰ کیلومتر لوله گذاری با۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت اجرایی شدن آن آب مورد نیاز شهر همدان به طور کامل تامین می شود و می توانیم آب سد اکباتان را برای مصارف کشاورزی اختصاص دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به ۲ رویداد مهم همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و اجلاس جهانی گردشگری امسال در همدان اشاره کرد و افزود : از ابتدای امسال طرح برقی شدن راه آن تهران همدان مصوب شد و با پیگیریهای صورت گرفته قرار شده خط ریلی راه آهن بیجار تبریزهم با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق راه آهن بیجار به همدان متصل شود .
آقای خجسته دیگرنماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت : با اتحاد و همدلی مسئولان و نمایندگان استان بسیاری از زیرساختهای مورد نیاز از جمله فرودگاه و راه آهن در استان ایجاد و آماده بهره برداری شده و یا در حال ساخت است .
وی با اشاره به رویدادهای آسیایی و جهانی پیش رو درهمدان ، اشتغال و درآمد پایدار را حاصل این ۲ رویداد برای همدان بیان و خاطرنشان کرد به دنبال ثبت تپه هگمتانه و غارعلیصدر در فهرست آثار جهانی هستیم .
آقای تعالی ، فرماندارهمدان هم با اشاره به بارشهای کم و وضعیت نامناسب آب در استان توجه ویژه به حل این بحران را خواستار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هم از اجرای طرح شبکه فاضلاب دره مراد بیگ و طرحهای این شرکت برای بهره مندی مناطق مختلف شهر همدان از شبکه فاضلاب خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد