Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی  در مراسم تودیع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تبریک ایام ماه شعبان، اظهار داشت: میلاد سالار شهیدان، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) را گرامی می‌داریم.

وی افزود: نهاد مقدس بنیاد شهید در 22 اسفند 58 با فرمان امام راحل شکل گرفته که در آن زمان بیش از دو هزار و 600 شهید داشتیم که همه آنها اکثرا از قبل انقلاب برای پیروزی انقلاب شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دید وسیع امام راحل و عرق عمیقی که ملت به شهدا دارند سبب تقویت جایگاه بنیاد شهید در کشور شده است، تصریح کرد: ایثارگران حق بزرگی به نظام و انقلاب دارند و بنیاد شهید رسما در خدمات آرمان‌های ایثار و شهادت است.

شهیدی با بیان اینکه از قبل انقلاب تاکنون بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: 800 هزار نفر از آحاد کشور از جامعه شهدا هستند و 575 هزار نفر از آحاد جامعه از جامعه جانبازان هستند.

وی با اعلام اینکه بنیاد شهید بالغ بر سه میلیون و 300 هزار نفر از جامعه ایثارگری و جانبازی کشور را تحت پوشش دارد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلندمدت در جهت ارتقا خدمات ایثارگران و خانواده شهدا را لحاظ کردیم، تصریح کرد: تلاش جدی کردیم آرامش نسبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد کنیم.

شهیدی با اشاره به اینکه از سال 65 تا 90 معوقات ایثارگران مانده بوده است، افزود: 5285 میلیارد تومان میزان معوقه بنیاد شهید به ایثارگران بوده که تا سال 90 همه معوقات ایثارگران پرداخت شده که حدود 50 درصد در بنیاد آرامش ایجاد شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران پوشش جانبازان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند