Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهرام عروف‌زاد امروز در نخستین جشنواره کشوری تبادل تجربیات دبیران زیست‌شناسی اظهار کرد:  ارائه این دانش محتوایی به مهارت آموزی منجر می شود از همین رو تمام کلاس‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان منحصر به فرد است..

وی با بیان این که تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی و بومی دانش آموزان و دانشجویان می‌طلبد که معلمان با یک ابزارهای قوی‌تر در کلاس درس حاضر شوند، افزود: اگر کلاس‌ها به سمت دانش عملی پیش برود موفق‌تر هستیم و اگر بتوانیم تجربیات خود را با دانشجو معلمان به اشتراک بگذاریم آن‌ها را با شرایط بهتری آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نخستین جشنواره دبیران زیست‌شناسی در پایان گفت: بسیاری از یافته‌های پژوهشی ما حتی اگر مربوط به چند ماه پیش باشد شاید نیاز به بازنگری و به‌روزرسانی داشته باشد، امسال شاهد 34 جشنواره در سطح کشور بودیم و اصفهان میزبان جشنواره‌های شیمی و زیست بوده است و جشنواره بعدی نیز در هفته‌های آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین جشنواره کشوری تبادل تجربیات دبیران زیست‌شناسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبارعلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • خسروپناه: اگر معلم جلوتر از پارادایم فکری دانش آموز حرکت نکند،‌ جا می‌ماند
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان