Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@08:04:08 GMT

همدان به خط ريلي زنجان - تبريز وصل مي شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۰۰۴۶

همدان به خط ريلي زنجان - تبريز وصل مي شود

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا- نماينده مردم همدان در خانه ملت گفت: راه آهن همدان - تهران از طريق بيجار به خط ريلي زنجان - تبريز متصل مي شود.

به گزارش ايرنا، حميدرضا حاجي بابايي روز پنجشنبه در آيين بهره برداري از بخش قلب بيمارستان بوعلي همدان، بيان کرد: با اجراي اين طرح تمامي استان هاي غربي و شمال غربي براي رفتن به جنوب بايد از همدان عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: راه آهن تهران - همدان نيز در ادامه به سنندج و سپس تا مرز بازرگان ادامه دارد و تکميل اين مسير همه کشور را به هم وصل مي کند.
وي افزود: امسال موفق به دريافت رديف بودجه براي برقي و سريع السير کردن راه آهن تهران - همدان شديم که اميد مي رود تا سه سال آينده اين طرح عملي شود.
حاجي بابايي با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پايتخت تاريخ و تمدن ايران، اضافه کرد: اين مهم زمينه انتخاب همدان به عنوان پايتخت گردشگري کشورهايي آسيايي در سال 2018 ميلادي است و با برگزاري 2 رويداد بزرگ فراملي مي خواهيم جايگاه استان در بخش هاي مختلف به ويژه گردشگري را به جهان معرفي کنيم.
وي يادآوري کرد: بيش از 20 سال پيش درصدد انجام فعاليت هايي براي محور قرار گرفتن همدان در حوزه بهداشت و درمان بوديم.
نماينده همدان در خانه ملت افزود: بيمارستان بعثت در آن زمان نيمه کاره و بلاتکليف بود و براي اجراي مجدد آن مجبور به تغيير نقشه شديم.
حاجي بابايي اضافه کرد: يک بيمارستان تامين اجتماعي و چند کلينيک تخصصي ساخته و سپس مصوبه ساخت 2 بيمارستان اکباتان و امام خميني (ره) نيز اخذ شد.
وي ادامه داد: بيمارستان 300 تخت خوابي اکباتان اميدوارم امسال به مرحله بهره برداري برسد هر چند بيمارستان امام خميني(ره) از مسير اجرا خارج شده است.
حاجي بابايي افزود: با اين وجود در مجلس شوراي اسلامي ساخت يک بيمارستان جديد در همدان مصوب و رديف بودجه نيز براي آن پيش بيني شد.
وي اضافه کرد: در اين مصوبه تعداد تخت اين بيمارستان مشخص نشده است بنابراين دانشگاه علوم پزشکي مي تواند مجهزترين بيمارستان با بيشترين ميزان ظرفيت و تخت بيمارستاني را در چند طبقه احداث کند.
وي اظهار کرد: علاوه بر اين عمليات ساخت يک بيمارستان نيز توسط بخش خصوصي به زودي آغاز مي شود که با عملي شدن اين طرح ها مي توان عنوان کرد همدان از استان هاي موفق کشور در حوزه بهداشت و درمان در 20 سال گذشته بوده است.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی این استان در حال اجراست.

وی افزود: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کار‌های ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

جراحی گفت: پیش بینی‌های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکارد‌های مخصوص و در مبادی ورودی شهر‌های زنجان و ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

جراحی گفت: دفاتر پرستاری بیمارستان امام حسین(ع) با شماره تلفن ۳۳۰۱۱۲۳۱ و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با شماره تلفن ۳۵۲۷۹۲۴۷ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

دیگر خبرها

  • تصادف در اتوبان زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴۷ داروخانه زنجان در ایام نوروز آماده‌باش هستند
  • تصادف در اتوبان  زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت 
  • اعلام آماده باش سراسری در این استان | شهروندان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند
  • فوری | اعلام آماده باش سراسری در این استان | شهروندان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی محور تبریز - زنجان
  • سانحه رانندگی در آزاد راه تبریز - زنجان یک فوتی برجای گذاشت
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • حاجی‌بابایی: نحوه دریافت مالیات از بخش خصوصی، بازاریان و اصناف باید اصلاح شود