Web Analytics Made Easy - Statcounter


تلویزیون سوریه از حصول توافق بین ارتش این کشور و همه گروه‌های مسلح در قلمون شرقی برای خروج به ادلب و جرابلس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز، تلویزیون سوریه گزارش داد که ارتش سوریه و همه گروه‌های مسلح در منطقه “قلمون‌شرقی” برای خروج عناصر مسلح به دو شهر ادلب و جرابلس به توافق رسیدند.

پیش از این یک منبع میدانی گفته بود که بحث درباره رسیدن به یک توافق آشتی هم اکنون در جریان است که سایر مناطق شرقی القلمون را شامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون سوریه همچنین از ورود نیروهای امنیتی سوریه وارد شهر الضمیر خبر داد.

تروریست‌های باند موسوم به “جیش الاسلام” امروز پنجشنبه خروج از شهر “الضمیر” در ریف دمشق به سمت شهر جرابلس در شمال حلب را در راستای اجرای توافق حاصل شده با دولت سوریه آغاز کردند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در واکنش به حملات گروههای تروریستی مسلح به مواضع ارتش و روستاها و شهرک ها، نیروهای مسلح ما در جریان عملیات دقیق هوایی مقرهای تروریستها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور و تدمر منهدم کردند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریستها به طور کامل منهدم شد و دهها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده های داعشی نیز به چشم می خورند.

وزارت دفاع سوریه بیان کرد: نیروهای مسلح ما در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریستها را در هم کوبیدند و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

همچنین وزارت دفاع سوریه از مقابله با تروریستها به یکی از مواضع ارتش در حومه درعا خبر داد که شماری از تروریستها کشته و برخی دیگر را زخمی کردند و مقادیری سلاح آنها را مصادره کردند.

کد خبر 6083805

دیگر خبرها

  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها
  • سیر فزاینده تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران
  • سیر تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران صعودی و فزاینده است