Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@14:17:44 GMT

تصاویری از زندان مخوف تروریست‌ها در دوما

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۱۳۹۹

تصاویری از زندان مخوف تروریست‌ها در دوما

پیشتر نیز ارتش سوریه از کشف کارگاه‌های ساخت سلاح شیمیایی در برخی مناطق غوطه شرقی در جریان آزادسازی این مناطق خبر داده بودند که اسناد به دست آمده از ارسال مواد شیمیایی از سوی رژیم سعودی پرده برداشته بود.

از سوی دیگر روسیه از مانع‌تراشی گروه‌های تروریستی در برابر فعالیت بازرسان سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در دوما خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا هم تصاویری از زندان مخوف التوبه در دوما منتشر کرده است، زندانی که باند تروریستی جیش‌الاسلام طی سال‌های اشغال این شهر، شهروندان سوری و سربازان ارتش را در آن زندانی می‌کرد.

در این زندان که بزرگترین زندان باند جیش‌الاسلام بود، هزاران اسیر و فرد ربوده شده توسط این گروه تروریستی که تعداد آن‌ها تا سه هزار نفر اعلام شده است، زندانی شده بودند.

این زندان تعداد زیادی سلول و اتاق‌های جداگانه و همچنین اتاق‌هایی مخصوص شکنجه و ضرب و شتم اسیران داشته است. بیشتر ربوده‌شدگان از اهالی منطقه عدرا بودند که تروریست‌های جیش الاسلام چهار سال پیش به آنجا حمله کرده و صد‌ها غیرنظامی را که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، ربودند، آن‌ها در آن جنایت اعضای چندین خانواده را قتل عام کرده و به آتش کشیده بودند.

تروریست‌های جیش‌الاسلام همچنین تونل‌هایی در زیر زمین این زندان حفر کرده بودند، تروریست‌ها، غیرنظامیان اسیر خود را وادار به حفر این تونل‌ها کرده بودند تا سرکردگانشان از حملات هوایی در امان باشند.

این زندان، به این خاطر زندان التوبه نامیده می‌شد که افراد ربوده شده وادار به آنچه «توبه از گناهان» از سوی تروریست‌ها خوانده می‌شد، و اعلام پاکی از اشتباهات توسط شیوخ و مفتی به اصطلاح شرع این باند تروریستی می‌شدند، باند‌هایی که عقیده سلفی و وهابی داشتند و این اقدامات را به نام دین انجام می‌دادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها