Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@17:55:34 GMT

متهم حمله به خودروی نماینده مجلس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۱۵۲۱

سردار علی رضا لطفی رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۳۰ روز جاری پس از اعلام خبر حمله به خودروی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در مقابل ساختمان مجلس سریعا عوامل کلانتری ۱۰۹ بهارستان در محل حاضر شدند و نسبت به دستگیری متهم ۲۱ ساله اقدام کردند.

وی با بیان اینکه متهم با میلگرد شیشه‌های سمت راننده و عقب آن را تخریب کرده بود، افزود: در لحظه تخریب، کسی در خودرو حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت پایتخت گفت: بر اساس تحقیقات اولیه ماموران پلیس از متهم و بر حسب رفتار‌های بروز داده شده از وی، به نظر می‌رسد که متهم دارای اختلالات روانی است و تحقیقات بیشتر برای یافتن علت و انگیزه اش در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی دو عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6079100

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند