Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق بیک پور رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد از وقوع زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه به دلیل ترافیک ایجاد شده و قطعی برق اختلالاتی بوجود آمد که پس از گذشت ۲۴ ساعت شرایط به حالت عادی بازگشت و حتی ظرفیت بیشتر از قبل شد، گفت: از آنجاکه استان کرمانشاه جزو‌چهار اولویت نخست در حوزه ارتباطی بود، شبکه ارتباطی مدیریت بحران در آن فعال شد که هم اکنون ۸۰ درصد شهرهای این استان تحت پوشش شبکه ارتباطی مدیریت بحران هستند که تا مهرماه امسال قرار است این پوشش به صددرصد شهرهای استان کرمانشاه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی مدیریت بحران ماژاد به شبکه ارتباطی منطقه است، افزود: با استفاده از این ظرفیت سازی در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه و در شرایط بحران دستگاه ها و نهادهای ذیربط از این طریق می توانند ارتباط مورد نیاز خود را تامین کنند.

بنابه این گزارش صبح امروز (پنجشنبه) وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمراه معاونان و‌مسوولان این وزارتخانه برای بررسی مشکلات ارتباطی و جمعبندی گزارش اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرد و با حضور در شهرستان های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، ازگله و سرپل ذهاب از نزدیک با مردم زلزله زده دیدار و گفت و‌گو ‌کرد و‌ مشکلات و‌ نواقص امور را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد