Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@10:44:27 GMT

عذرخواهی حجت‌الاسلام قرائتی از آقای دوربینی/فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۱۵۱۷۰۲

عذرخواهی حجت‌الاسلام قرائتی از آقای دوربینی/فیلم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

حجت الاسلام قرائتی از آقای دوربینی عذرخواهی کرد

حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در خصوص نوع برخورد خود با حسین نمازی (آقای دوربینی) گفت: روز جمعه گذشته بر اثر خستگی زیاد ناشی از چند برنامه در نقاط مختلف تهران، صحنه‌ای به وجود آمد که موجب ناراحتی مخاطبان شد که ای کاش آن صحبت‎ها را با لحن دیگری بیان می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: در زمین دنبال فرشته و معصوم نگردید. به هر حال انسان در هر درجه‌ای که باشد، خطا می‌کند. ابتدا از خداوند و بعد از ایشان (حسین نمازی) که مخاطب من بودند، عذرخواهی می‌کنم.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان خاطره‌ای از فعالیت خود در نهضت سوادآموزی خاطرنشان کرد: زمانی نماینده امام خمینی (ره) در نهضت سوادآموزی بودم که به فردی سپردم مرا برای نماز صبح بیدار کند؛ ایشان تعجب کرد. من گفتم بنده نماینده امام خمینی (ره) هستم، نه نماینده خواب و بیداری‌ام. به هر حال حرکتی از من سر زد که همین جا ابتدا از خدا و آقای نمازی و بعد از همه کسانی که در این سال‌ها ممکن است ناراحتشان کرده‌ باشم؛ عذرخواهی می‌کنم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوان ژسوس: آچربی بابت توهین نژادپرستانه از من عذرخواهی کرد اما حالا دروغ می‌گوید

بیانیه ژوان ژسوس در مورد توهین نژادپرستانه آچربی.

طرفداری | ژوان ژسوس، مدافع ناپولی در بیانیه‌ای پاسخ اظهارات آچربی را داده و او را نژادپرستی خوانده که دروغ می‌گوید.

ژوان ژسوس، مدافع برزیلی، در اینستاگرام به بیانیه اخیر فرانچسکو آچربی، مدافع ایتالیایی، که در آن اتهامات نژادپرستی علیه ژسوس را رد کرده بود، پاسخ داد. مدافع ناپولی دراین‌باره در صفحه اینستاگرامش نوشت:

برای من، این موضوع دیروز بعد از عذرخواهی علنی آچربی در زمین بازی تمام شد و من صادقانه ترجیح می‌دادم به چیزی به زشتیِ آنچه که تجربه کردم، دوباره برنگردم.

اما امروز، اظهارات آچربی را خواندم که کاملاً در تضاد با واقعیت ماجرا، حرف‌های خودش دیروز در زمین بازی و همچنین شواهد نشان داده شده توسط ویدئوها و لب‌خوانی واضحی که در آن به طور واضح از من طلب بخشش می‌کند، است.

بنابراین من نمی‌توانم این موضوع را در زمین بازی رها کنم. با نژادپرستی باید در هر زمان و مکانی مبارزه کرد.

آچربی به من گفت برو گمشو کاکاسیاه، تو فقط یک کاکاسیاه هستی. بعد از اعتراض من به داور، او در ابتدا اعتراف کرد که اشتباه کرده و از من عذرخواهی کرد و سپس اضافه کرد: منظور من از کاکاسیاه، فقط یک توهین مثل بقیه توهین هاست.

امروز او داستانش را تغییر داد و مدعی شد که اصلاً هیچ توهین نژادپرستانه‌ای وجود نداشته است.

دیگر چیزی برای گفتن ندارم.

بیشتر بخوانید:

توهین نژادپرستانه فرانچسکو آچربی؛ مدافع اینتر 10 جلسه محروم می شود؟ فرانچسکو آچربی و رد توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس: به نظرم او بد برداشت کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود
  • دفاع آبی‌ها از رحیم: فدای سرت، اتفاق است دیگر!‏
  • عذرخواهی علیرضا قربانی از مخاطبان کنسرتش/ «چه سود از این سکوت و آه از این صبوری»
  • ژوان ژسوس: آچربی بابت توهین نژادپرستانه از من عذرخواهی کرد اما حالا دروغ می‌گوید
  • تذکر نوبخت به ابراهیم رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود (فیلم)
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی از مردم نرسیده است؟
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند | ماجرای فایل صوتی درز کرده از مهمانی؛ ظریف چه گفته بود؟