Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:58:33 GMT

خنک‌دار: کاراته ایران در دنیا شناخته شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۱۹۲۳

به گزارش وانانیوز، 

فاطمه خنک‌دار در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که شرایط چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به چه صورتی است، گفت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی در حال پیگیری است. کادرفنی تیم ملی برنامه‌های برگزاری اردوی تیم ملی را به صورت دقیق و منظم در اختیار فدراسیون قرار داده و تمرینات نیز به همین شکل پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه خواهم کرد، مسابقات را نمی‌توانم پیش بینی کنم اما امیدوارم که بتوانم برای کشورم بهترین مدال را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب سهمیه المپیک آرژانتین، آنهم در کشور ژاپن که مهد کاراته دنیا است، آیا کار دشواری است، گفت: ژاپنی ها علاوه بر اینکه رقیب ما هستند، در این مرحله از مسابقات میزبانی را نیز برعهده دارند، این کار را بسیار دشوار خواهد کرد، چرا که آنها می توانند از میزبانی خود به خوبی استفاده کنند و به سهمیه المپیک نیز دست یابند، اما ما با تمام توان در تاتامی اوکیناوا حضور خواهیم داشت، به هر حال کاراته ایران در دنیا شناخته شده است و همه از کاراته ایران ترس دارند. امیدوارم در ژاپن نتایج خوبی برای ایران کسب کنیم.

نماینده وزن 53- کیلوگرم تیم ملی جوانان دختران در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما به غیر از ژاپن دو رویداد دیگر را پیش رو داریم که آن مسابقات نیز جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین محسوب می‌شود. با توجه به اینکه 8 نفر از بهترین‌ها در این مسابقات حضور دارند، همه حاضرین در این رقابت‌ها کار بسیار دشواری دارند. ما نیز جزو دیگر شرکت کنندگان هستیم چون مسابقات از حساسیست بالایی برخوردار است قطعا کار ما نیز دشوار خواهد بود، اما در پایان امیدوارم که با حضور در این سه رویداد بتوانیم سهمیه حضور در المپیک آرژانتین را کسب کنیم.

خنک دار در پایان صحبت‌های خود به تشکر از کادر فنی پرداخت و گفت: ابتدا از مسئولان فدراسیون برای حمایت‌هاشان تشکر می‌کنم. از پدر و مادرم که همیشه پشتوانه من بوده‌اند تشکر می کنم. امیدوارم که جواب محبت‌های سمانه خوش قدم و عیوضی مربی ام را با کسب مدال در ژاپن بدهم.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز شده است که در پایان این رقابت‌ها همدان با ۴ نشان طلا قهرمان شد و تهران و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان، از فردا تا ۶ اردیبهشت بانوان با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!