Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوانی که بازیچه قصه تلخ یک اختلاف حساب مالی شده بود و قصد داشت به زندگی خود پایان بدهد، از مرگ نجات پیدا کرد و فرصتی دوباره برای زندگی یافت.

نوعروس:شوهرم با زن مطلقه اش رابطه پنهانی دارد / خانواده او با پول عشق را می خرند و می فروشند

نو‌عروس جوان درحالی‌که جدی حرف می‌زد، گفت: شوهرم ادعا می‌کرد که تکیه‌گاهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌وقت باور نمی‌کردم این‌طوری پشتم را خالی کند.

افسانه که کنترلش را از دست داده بود، با چشمانی گریان ادامه داد:پدرم یک عمر پادویی یک مغازه‌ای را می‌کرد و جوانی‌اش را در آنجا با صداقت و وفاداری خرج کرد؛ اما دست‌آخر جواب سال‌ها رنج و تلاشش را این‌طوری دادند و آبرو و حیثیتم را به بازی گرفتند.

زن جوان افزود:پدرم دو سال قبل به‌خاطر بیماری جانش را از دست داد و وضعیت زندگی ما پس از مرگ او بسیار سخت و دشوار شده بود. مادرم کار می‌کرد تا چرخ زندگی‌مان را بچرخاند. من هم تصمیم گرفتم کار کنم. می‌خواستم کمک‌خرج خانه باشم و ازطرفی پشتوانه مادرم بشوم. به‌دنبال کار بودم که به محل کار پدر مرحومم رفتم. صاحب‌کارش از دیدنم خیلی خوش‌حال شده بود و برای پدرم ابراز دلتنگی می‌کرد. هم‌صحبتی با او و حضور در محلی که بوی پدرم را می‌داد، برایم خیلی خوشایند بود.

افسانه عنوان کرد: چندروز بعد از این ماجرا زنگ خانه‌مان به صدا در آمد. همسر صاحب‌کار پدرم بود. او از مادرم وقت می‌خواست تا من را برای پسرشان خواستگاری کنند. جلسه خواستگاری برگزار شد و تا چشم به هم زدم، دیدم عروس صاحب‌کار پدرم شده‌ام. همه‌چیز آن‌قدر زود اتفاق افتاد که خودم نیز باورم نمی‌شد. تنهامشکلی که وجود داشت، این بود که امید یک بار ازدواج کرده و همسرش را طلاق داده بود؛ البته مادرم می‌گفت این ایرادی ندارد و این‌ها آشنا هستند.

زن جوان افزود:امید حاضر نبود درباره زندگی گذشته‌اش زیاد توضیحی بدهد و فقط می‌گفت از سادگی‌اش سوءاستفاده کرده‌اند. ما با کمک‌های مالی پدرشوهرم زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. همه کارها به‌ظاهر خوب پیش می‌رفت. از اینکه می‌دیدم در این ازدواج مادرم به‌خاطر تهیه جهیزیه به سختی نیفتاده، خوش‌حال بودم و سعی می‌کردم برای امید‌ جان‌فشانی کنم. سه هفته گذشت و آن روزهایی بود که از عمرم حساب نشدند و فکر می‌کردم که در خواب هستم؛ اما در کمتر از چند ماه واقعیتی تلخ برایم نمایان شد. امید و همسر قبلی‌اش با هم آشتی‌کرده و همدیگر را می‌دیدند. از همان‌روز به بعد رفتار پدر‌ومادرشوهرم نیز با من تغییر کرد. آن‌ها برای کارهای پسرشان جواب سربالا می‌دادند و از نوع رفتارشان حس می‌کردم دیگر جایگاهی در آن خانه ندارم.

افسانه گفت: تازه فهمیدم که همسر قبلی امید دختر شیک اقتصادی و طرف معامله‌های تجاری پدرش بوده و آن‌ها به‌خاطر اختلاف‌های حساب‌وکتاب‌های مالی از هم جدا شده‌اند. پدرشوهرم خیلی راحت می‌گفت یک پولی بگیر و شر خودت را کم کن. من با حالت قهر به خانه مادرم رفتم. مادرم خبر نداشت که چه بلایی سر زندگی‌ام آمده است. نمی‌توانستم چیزی به او بگویم. حماقت کردم و می‌خواستم به زندگی‌ام پایان بدهم؛ اما خدا کمکم کرد و از یک‌قدمی مرگ به زندگی برگشتم. امروز برای پیگیری شکایتم به کلانتری۴٣ آمده‌ام. امید و خانواده‌اش حق نداشتند آبرو و حیثیتم را این‌گونه به بازی بگیرند. آن‌روزها دلم خوش بود که عروس یک خانواده پول‌دار شده‌ام.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مینا 5 شبانه روز تحت آزار شیطانی 2 جوان در یک ویلای روستایی در شمال بود!

نوعروس باردار را سر بریدند!

راز 2 سال ازدواج سفید با شاپور / ناگفته های دختر 22 ساله که به پایان خط رسیده است!

فوری / واکنش سخنگوی ناجا به فیلم برخورد نامناسب پلیس گشت ارشاد با دختر جوان در یکی از پارک های تهران + فیلم

خودکشی دختر 16 ساله به خاطر فرار از آزار و اذیت شیطانی ناپدری اش + عکس

تکاندهنده / این 4 جوان شهرستانی چشم و کلیه هایشان را در تهران به فروش گذاشته اند! + عکس

فیلمی که به جوان اعدامی در همدان منتسب شد ! /این فیلم برای کدام سرقت مسلحانه است؟ / +فیلم

ماجرای ازدواج جنجالی خانم بازیگر مشهور / او خانواده اش را برای عروسی دعوت نکرده بود! + عکس

سرنوشت شوم زهرا در دام پسر همسایه

این مرد ایدز دارد و با لباس پلیس تهرانی ها را به دام می انداخت + عکس چهره و فیلم گفتگو

حمله وحشیانه یک مرد به بازیگر مشهور زن در تهران + عکس قبل و بعد از حمله

چرا جوان همدانی اعدام شد؟ + فیلم لحظه سرقت از طلافروشی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث رابطه پنهانی نوعروس همسر مطلقه عکس جوان فیلم ایران اخبار همدان حوادث همدان حوادث تهران قتل بهمن ورمزیار مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت

به گزارش همشهری آنلاین، فروردین سال ۹۸ دختر جوانی به نام نرگس در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مدعی شد که پس از درگیری با مادرش او به طور ناخواسته فوت کرده است. پس از آن مأموران به محل حادثه که خانه‌ای در جنوب تهران بود، رفتند و با جسد زن ۶۵ ساله‌ای به نام مریم که آثار خونریزی روی سرش پیدا بود، مواجه شدند.

نرگس در توضیح ماجرا به مأموران گفت: مادرم به لحاظ روانی مشکلات زیادی داشت و مجبور بود هر روز تعداد زیادی قرص مصرف کند به همین خاطر تعادل روانی نداشت و مدام با هم دعوا می‌کردیم. چند ساعت قبل دوباره با هم بحث‌مان شد و کارمان به درگیری کشید و مادرم با سرعت به آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت و به سمتم حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم او را هل دادم که سرش به دیوار خورد و از حال رفت.

وی ادامه داد: بعد برای اینکه خودم را آرام کنم، قلیان درست کردم و به تراس رفتم تا بکشم اما مادرم دوباره به تراس آمد و لگدی به قلیان زد و با چاقو چند ضربه سطحی به پا و شکمم زد. با اینکه مجروح شده بودم اما وقتی دیدم از سرش خون می‌آید، دست‌هایش را گرفتم تا آرام بگیرد اما او عصبانی‌تر شد و گفت باید از خانه بروم. من هم با ناراحتی از خانه بیرون رفتم. می‌خواستم قرص‌هایش را بخرم اما بعد از ۲ ساعت که برگشتم، در را باز نکرد. نگران شدم و با آتش‌نشانی تماس گرفتم. وقتی در را باز کردند با جسد مادرم رو به رو شدیم. پس از آن جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی مشخص شد که مادر و دختر هر دو به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشته‌اند. در این میان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد: «علت فوت ضربه مغزی و خونریزی بوده است.» با اعلام این گزارش، پدر و مادر مریم و پسرش (دایی متهم) علیه نرگس شکایتی را ثبت کردند و خواستار قصاص او شدند. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهام قتل عمد گفت: ۷ سال قبل پدرم، من و مادرم را تنها گذاشت و رفت و من و مادرم با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه چندی قبل با پسر همسایه‌مان دوست شدم و او با فریب، من را مورد آزار و اذیت قرار داد که شکایت کردم و او را به تبعید و شلاق محکوم کردند. یکی از روزهایی که با مادرم برای پیگیری پرونده رفته بودیم، مادرم زمین خورد و سرش با جدول کنار خیابان برخورد کرد و بعد از مدتی فراموشی گرفت و مشکل روانی پیدا کرد تا جایی که دست به خودکشی زد و یک بار هم نزدیک بود خانه را به آتش بکشد.

وی افزود: مادرم سر هر موضوعی با من درگیر می‌شد. آنقدر به من فشار روانی وارد شد که به خانه دایی‌ام در شهرستان رفتم. نمی‌خواستم به خانه برگردم اما مادرم بارها با من تماس گرفت و التماسم کرد تا برگردم. من هم دلم سوخت و دوباره به خانه برگشتم. با این حال دوباره درگیری‌های ما شروع شد. من در این سال‌ها خیلی سختی کشیدم اما من قاتل مادرم نیستم.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند. وقتی حکم در شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد، دختر جوان در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

رضایت اولیای دم و محاکمه از جنبه عمومی جرم

در حالی که زمان زیادی تا اجرای حکم نمانده بود، قاتل توانست پیش از اجرای حکم رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند. بدین ترتیب وی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

در جلسه رسیدگی که در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، متهم به با تکرار اظهاراتش گفت: در مدت ۵ سالی که در زندان بودم یک شب آرام نخوابیدم و عذاب وجدان نابودم کرد. حالا از قضات درخواست می‌کنم در حد امکان در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا بتوانم دوباره آزاد شوم.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی، وی را به ۱۰ سال حبس با احتساب روزهای بازداشتی محکوم کردند.

کد خبر 849239 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت