Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک منبع آگاه درباره نظر سید محمد خاتمی نسبت به طرح شهردار شدن محمدرضا عارف گفت: رئیس دولت اصلاحات با شهرداری عارف کاملا مخالف است.
 
یک عضو شورای مشورتی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درخصوص دیدار رئیس دولت اصلاحات، حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و معاون اول با رئیس جمهور گفت: یک دیدار بین آقایان ناطق نوری، جهانگیری و سید محمد خاتمی به میزبانی آقای روحانی در منزل وی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: این دیدار ابتدا قرار بود در بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل آن که آقای خاتمی نمی‌توانستند حضور پیدا کنند به زمان دیگری موکول شد. چنین دیدارهایی در چارچوب همان دیدارهای چند جانبه‌ای که در زمان مرحوم هاشمی صورت می‌گرفت انجام شد که سید حسن خمینی نتوانست در جلسه‌ اخیر حضور پیدا کند.
 
این منبع آگاه خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی دیداری را تنظیم می‌کند ابتدا با آقای خاتمی درمیان می‌گذارد.
 
وی در خصوص مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: آقای خاتمی با صراحت به آقای روحانی گفتند که شما وعده‌های انتخاباتی داده‌اید که تقریبا به بسیاری از آنها عمل نکرده‌اید مردم حساس شده‌اند این ناامیدی کار اصلاح‌طلبان را برای انتخابات بعدی مشکل می‌کند.
 
این منبع آگاه ادامه داد: نکته بعدی که آقای خاتمی مطرح کرد در خصوص رفع حصر بود،‌ ایشان به آقای روحانی گفت شما وعده رفع حصر را در سال ۹۲ دادید و بعدها موکول به سال ۹۶ کردید چرا این موضوع را به طور جدی پیگیری نمی‌کنید؟
 
وی افزود: آقای خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود انتقاداتی را نسبت به تیم اقتصادی دولت و اینکه دولت برنامه اقتصادی مشخصی ندارد، مطرح کرد و گفت که چرا از ظرفیت آقای جهانگیری استفاده نمی‌کنید؟ دولت باید برنامه خود را در زمینه اقتصاد مشخص کند و با یک تیم منسجم آن را جلو ببرد.
 
این منبع آگاه گفت: حجت الاسلام ناطق‌نوری هم گلایه‌های جدی به آقای روحانی داشتند مخصوصا در رفع حصر و اینکه رئیس‌جمهور باید زودتر به برنامه و وعده‌هایی که داده است عمل کند و بر تعامل بیشتر با قوای دیگر تاکید داشتند .
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا سید محمد خاتمی با طرح شهردار شدن آقای عارف موافق است یا خیر، گفت: آقای خاتمی کاملا با شهردار شدن آقای عارف مخالف هستند و معتقدند که ایشان توان اجرایی و مدیریت استراتژیک ندارند و شاید در مقایسه با آقای نجفی هماهنگی بهتری با برخی از نهادها داشته باشند.
 
این منبع آگاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران چیست، عنوان کرد: آقای خاتمی و تعدادی از دوستان تمایل بیشتری به شهرداری آقای بیطرف دارند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد

سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیئت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت _ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

در متن حکم آمده است که:

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیأت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

کد خبر 746700

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد