Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به صعود تیم های ذوبآهن، استقلال و پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشبختانه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا درخشش خوبی داشتند و این موضوع می تواند  نوید دهنده آینده روشنی برای فوتبال کشور  باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: البته به شخصه انتظار داشتم هر چهار نماینده ایران به مرحله حذفی صعود کنند اما این گونه نشد، به هر حال تقابل دو تیم از کشورمان در این مرحله هم می تواند جالب و هیجان انگیز باشد، ضمن اینکه حضور یک تیم از کشورمان را به صورت قطعی در مرحله بعد تضمین می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با توجه به فرصت باقی مانده تیم ملی تا جام جهانی خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی در روسیه برای مردم فوتبالدوست کشورمان اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوارم تیم ملی بتواند نتایجی درخور نام کشورمان بدست بیاورد، ضمن اینکه مجلس هم مانند همیشه آمادگی کمک به تیم ملی فوتبال را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی فوتبال فوتبال آسیا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور