Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-الگوی باروری در سنین مختلف مادران نیز نشان می‌دهد که بیشترین میزان فرزند آوری در گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال با رقم ۶۴۹۸۸ برابر ۳۲.۵۴ درصد بوده است. از تعداد ۱۹۹۷۰۴ رویداد ولادت به ثبت رسیده در سال ۹۶ در استان تهران، ۱۰۲۸۷۱ نفر دختر و ۹۶۸۳۳ پسر بوده‌اند و بیشترین میزان فرزندآوری در گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال با رقم ۶۴۹۸۸ برابر و ۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۴ درصد بوده است.

بر اساس آمارهای منتشر شده سازمان ثبت‌احوال استان تهران، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۹۹۷۰۴ رویداد ولادت به ثبت رسیده که ۹۹.۸۲ درصد آن در مناطق شهری و ۰.۱۸ درصد آن در نقاط روستایی به وقوع پیوسته است که سهم ولادت مردان در کل استان ۵۱.۵۱ درصد و این سهم برای زنان ۴۸.۴۹ درصد بوده و نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در کل استان نیز برابر ۱۰۶ بوده است.

همچنین این نسبت در شهرستان ورامین با ۱۱۱ مورد بالاترین و در شهرستان پیشوا با ۱۰۰ مورد پایین‌ترین نسبت جنسی محسوب می‌شود. از طرفی نرخ ولادت در بین شهرستان‌ها نشان می‌دهد که شهرستان ری با نرخ ۳۲.۸۲ در هزار بالاترین نرخ و شهرستان ملارد با نرخ ۷.۸۴ در هزار پایین‌ترین نرخ ولادت را کسب نموده‌اند.

الگوی باروری در سنین مختلف مادران نیز نشان می‌دهد که بیشترین میزان فرزند آوری در گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال با رقم ۶۴۹۸۸ برابر ۳۲.۵۴ درصد بوده است. همچنین بعد از آن مادران واقع در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ ساله با رقم ۵۸۵۸۰ سهمی حدود ۲۹.۳۳ درصد از ولادت‌های جاری را به خود اختصاص داده‌اند. از طرفی در مقایسه ثبت ولادت بر حسب نقاط جغرافیایی نیز ولادت در نقاط شهری و روستایی مربوط به مادران واقع در سنین ۳۰ تا ۳۴ سال با رقم ۶۴۹۰۷ واقعه در نقاط شهری و ۸۱ واقعه در نقاط روستایی است.

براساس این گزارش ،در ۱۲ ماهه سال ۹۶ نزدیک به ۹۵.۱۹ درصد از ولادت‌ها توسط پدران ثبت شده است. همچنین تعداد ولادت‌های ثبت شده در مناطق شهری حدود ۹۹.۷۲ درصد و در نقاط روستایی حدود ۰.۲۸ درصد است و از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در استان تهران ۹۹.۱۶ درصد آن با گواهی بیمارستان و ۰.۱۴ درصد به استناد گواهی گواهان به ثبت رسیده و ۰.۴۳ درصد سایر مراجع بوده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: ولادت فرزند موالید رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902936

دیگر خبرها

  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند