Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:36:35 GMT

اجازه خروج ارز از کشور را نخواهيم داد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۲۹۵۹

اجازه خروج ارز از کشور را نخواهيم داد

خبرگزاري آريا - کرمان- ايرنا- وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به اينکه اجازه نخواهيم داد که ارز از کشور خارج شود ، گفت : به گونه اي سياست گذاري خواهيم کرد که واحدهاي توليدي ارز را به کشور وارد کنند.

به گزارش ايرنا، مسعود کرباسيان پنجشنبه شب در نشست شوراي اداري رفسنجان افزود:برخي معتقد بودند که اين نرخ بايد شناور باشد، و کف قيمتي ديده مي شد تا پس از آن شناور بودن ارز انجام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه سامانه ارزي يک بحث قطعي است، گفت: التهاب ارزش ارز بايد رخ مي داد اما جهش رخ داده، قيمت واقعي نبود و قيمت حدود چهار هزار و 200 تومان است.
وي با اشاره به مقوله ارز صادراتي نيز گفت: ارز صادراتي لزوما از طريق بانک نبايد بر مي گشت و مي توانست از طريق صرافي ها نيز انجام شود.
کرباسيان افزود:در اين شرايط يا صادر کننده مي توانست سپرده ارزي کند و البته بنا به تاکيد رياست جمهوري در اين زمينه تجربه تلخ گذشته نبايد تکرار شود و صادر کنندگان همچنين مي توانستند ارز خود را به فرد ديگري واگذار کنند که مي خواهد واردات کند.
وي گفت: بخشنامه ارزي گويا است و در حوزه صادرات تمامي مسائل ديده شده است.
وي ادامه داد: بانک مرکزي 36 نوع نياز در رابطه با ارز احصا کرده است که در گروه هاي کاري مورد توجه قرار مي گيرند.
کرباسيان همچنين بر لزوم حمايت هاي لازم از مناطق آزاد همچون مناطق ويژه اقتصادي تاکيد کرد و افزود: بايد مشابه مناطق ويژه اقتصادي به مناطق آزاد نيز حمايت هاي لازم داده و حمايت لازم را به اين مناطق آزاد نيز تعميم داد.
وزير امور اقتصادي و دارايي که چهارشنبه شب به همراه اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي وارد کرمان شد ضمن ديدار با فعالان اقتصادي استان کرمان پنجشنبه شب در شوراي اداري شهرستان رفسنجان شرکت کرد.
5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم