Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 11 صبح دیروز فیلمی از برخورد یکی از ماموران زن گشت های امنیت اخلاقی(ارشاد) در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد. در این فیلم مامور پلیس زن، از دختر جوان درخواست می کند که همراه آنها سوار خودرو ون شود که  این فرد ابتدا اتناع کرده و همین موضوع باعث درگیری او و مامور پلیس زن می شود. 

در این میان یکباره دوربینی که مشخص است از افراد همراه این دختر است روشن شده و پس از اینکه دختر جوان کلماتی را علیه مامور پلیس بکار می برد، نیروی زن پلیس اختیار از دست داده  و به درگیری با دختر جوان پرداخته و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آغاز واکنش ها

بلافاصله پس از انتشار این فیلم در فضای تلگرام و اینستاگرام،واکنش ها به این نحوه برخورد آغاز شد. برای نخستین بار ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به این فیلم واکنش نشان داده و مدعی شد این موضوع را به شدت پیگیری می کند. 

ساعتی بعد ابتکار بار دیگر با انتشار توئیتی اعلام کرد وزیر کشور به موضوع ورود کرده و به نیروی انتظامی دستور داده است که تا روز شنبه گزارش این حادثه را اعلام و در اختیار وی قرار دهند. 

بعد از این دستیار رئیس جمهور و نمایندگان مجلس هم واکنش نشان داده و خواستار مشخص شدن موضوع و برخورد با عاملان و مقصران شدند. 

اولین واکنش پلیس

ساعتی پس از انتشار دستور وزیر کشور، دفتر سخنگوی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این حادثه در یکی از پارک های تهران رخ داده است و بازرسی پلیس این شهر مشغول بررسی و تهیه گزارش است. در این اطلاعیه با رد نحوه برخورد مامور پلیس، از همه افراد به ویزه بانوان خواسته شده است هنجارهای اجتماعی را رعایت کنند. 

شناسایی مامور گشت ارشاد

بازررسی پلیس تهران بلافاصله پس از این موضوع و انتشار فیلم درگیری با دختر جوان در پارک جمشیدیه، مامور متخلف را شناسایی و احضار کرده و دفاعیات او را اخذ کرده است. به نظر می رسد امروز گزارش پلیس تهران نهایی شده و پس از ارسال به دفتر فرمانده نیروی انتظامی، از طریق وی در اختیار وزیر کشور قرار گیرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فضای مجازی خودرو ضرب و شتم معاون زنان رئیس جمهور وزیر کشور نیروی انتظامی نمایندگان مجلس پلیس گشت ارشاد دختر جوان برخورد گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر خلجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

کد خبر 845157 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • نخستین واکنش مقامات اسرائیل به اتفاقات اصفهان
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت