Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:57:59 GMT

شهردار پیشین نیویورک وکیل مدافع ترامپ شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۳۱۶۹

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، وکیل مدافع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد. جی سکولاو، مشاور حقوقی ریاست جمهوری آمریکا، اعلام کرد شهردار پیشین نیویورک به گروه وکلای مدافع رئیس جمهور آمریکا پیوسته است.

در حالی که یک هفته پیش پلیس فدرال آمریکا هزاران سند و فایل الکترونیکی در خانه و دفتر کار مایکل کوهن، وکیل مدافع شخصی رئیس جمهور آمریکا، را توقیف کرد، جی سکولاو تلاش می‌کند تیم وکلای مدافع ترامپ را که با مشکلات قضایی متعدد و خطرناکی روبرو شده است، تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکولاو در بیانیه‌ای که بوسیله کاخ سفید منتشر شد، تصریح کرد: «دونالد ترامپ رودی جولیانی را فردی فوق العاده می‌داند. او از سال‌ها پیش دوست من است و تلاش خواهد کرد مشکلاتی را که پیش آمده است به صلاح کشور حل و فصل کند.»

جولیانی که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۱ شهردار نیویورک بود ضمن قدردانی از دونالد ترامپ، به او قول داد در مسایل مهم مشاوره‌های لازم را به وی بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین