Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیت مغلوب فیلادلفیا شد.

طرفداری- در‌چارچوب رقابت های پلی آف ان بی ای، در سومین دیدار تیم های میامی هیت و فیلادلفیا سونی سیکسرز به مصاف هم‌‌ رفتند.

در پایان این تیم فیلادلفیا بود که توانست با نتیجه ۱۰۸-۱۲۸ پیروز میدان شود.

ورزشگاه تاریخ ساعت آمریکن ایرلاینز آرنا ۳۱ فروردین ۳:۳۰ بامداد گزارش بازی

بازی از همان ابتدا کاملا پرهیجان و با سرعتی بسیار بالا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع طوفانی میامی و درخشش تایلر جانسون خیلی زود هیت را پیش انداخت اما حضور جوئل امبید معادلات را برهم زد. در ادامه کار اینبار مارکو بلینلی بود که ستاره میدان شد, پرتاب های سه امتیازی بی نقص این بازیکن و بازیگردانی بی نظیر بن سیمونز باعث ایجاد اختلاف امتیاز شد. اما این پایان کار در وقت اول نبود, ورود دوین وید به میدان شرایط را تغییر داد و در کنار درخشش وینزلاو, هیت به بازی برگشت. کوارتر اول با حساب 37-33 به سود سونی سیکسرز پایان یافت.

وقت دوم با جنجال اما متعادل آغاز شد و هر دو تیم به صورت پایاپای امتیازات را کسب کردند. این سبک بازی تا پایان نیمه اول هم ادامه یافت, البته که در این کوارتر نیز بازی به شدت جذاب و سخت دنبال می شد. نیمه اول با حساب 64-63 به سود میامی پایان یافت.

نیمه دوم پرهیجان تر و بهتر از نیمه دوم آغاز شد. یک بازی پر از حاشیه و دوئل های فراوان میان بازیکنان دو تیم, درخشش گوران دراگیچ موجب شد تا هیت تیم برتر میدان شود اما بازی خوب سیمونز باز هم همه چیز را به تساوی کشاند.

وقت پایانی مسابقه با درخشش فیلادلفیا استارت خورد و نمایش تیمی و به ثمرنشستن پرتاب های سه امتیازی سونی سیکسرز, این تیم را پیش انداخت. اما میامی که نمی خواست بیش از پیش عقب بیوفتد, با درخشش وید و دفاع تیمی مناسب موفق به کاهش اختلاف شد. اما با ورود امبید به میدان ورق برگشت, نمایش بی نظیر ستاره جوان فیلی باعث شد تا هیت قافیه را ببازد و برنده سومین دیدار این سری نیز فیلادلفیا شود.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند میامی ۴۵‎٪ ۴۸‎٪ ۱۵ ۳۵ فیلادلفیا ۵۰‎٪ ۵۲‎٪ ۱۲ ۴۱ تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست میامی گوران دراگیچ ۲۳ وینزلاو ۱۰ دراگیچ ۸ فیلادلفیا امبید ۲۳ سیمونز ۱۲ سیمونز ۷

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد.

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با 1857 دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از 3165 دقیقه فصل قبل اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال.

دیگر خبرها

  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)